Vandaag is het berenpak voor onze kleine man binnen . Lekker dik en warm . Ooohh zo schattig helemaal licht blauw ! Ik zou het berenpak graag lekker bij hem aan doen rond januari/februari/maart , misschien begin april als het nog koud is . Nu weet ik dat je een overall een maatje groter moet nemen aangezien er nog kleertjes onder zitten . Dus als hij in de maanden dat hij de overall aan heeft maatje 62 heeft , zou een maatje 68 toch prima zijn? Ik vind dag geprop een beetje zielig en lijkt me ook niet zo fijn zitten . Vind de 68 er toch erg groot uit zien . Wat denken jullie ? 62 is uitverkocht , dus wordt anders 56 .
Voor nu als de baby word geboren is 56 prima.. Mijn eerste dochter had er ook een toen het kouder werd, het is inderdaad erg schattig en lekker warm. Ook handig voor in buikdragers of draagdoeken. Blijft netjes op zijn plaats in tegenstelling tot een broekje met een jasje en al dat gefrommel. Denk wel dat je voor feb/maart waarschijnlijk 62 nodig hebt
Leuk he met die oortjes!! Ik heb er ook 1 in het wit, maatje 68. Maarja, mijn kleintje kan elk moment komen dus dan past het in april ook nog wel denk ik maar
Chaii bedankt voor je reactie . Inderdaad zou 56 goed zijn voor gelijk na zijn geboorte , Maar ik dacht eigenlijk dan liggen ze vaak nog onder een dekentje lekker in de wagen en dan is het misschien wat te warm ? Met maat 62/68 is het inderdaad zou ik graag de draagzak proberen (als hij dat zelf fijn vind ) Daarom leek me een pakje dan fijner of denk jij van niet ? En 68 is dus omdat je een maat groter schijnt te moeten nemen en als hij dan 62 heeft is 68 een maat groter . En omdat 62 uitverkocht is haga . Denk je dat de overall lekker als ruim zittende warme overall aan kan in januari/februari/maart/april ?
Die heb ik ook gekocht! ^^ Zó schattig! Ik heb het uiteindelijk in 62 gekocht... maar het hoeft ook niet super lang mee want ik ben uitgerekend in februari, in april zal het toch langzamerhand wat warmer worden.
Deze heb ik: Teddyanzug Ik vind ze helemaal geweldig, maar mn vriend vind het niks, het is toch geen beer zegt hij dan, hahaha Bij die van mij kun je de mouwtjes ook nog supermakkelijk omvouwen, dan zijn het wantjes
Haha, dat zegt mijn man ook. Ik heb er 2, 1witte maat 56 en een bruine maat 62. Van de H&M. Deze : Product Detail | H&M NL
Ik deed met mijn dochter vaak dat wanneer het wat warmer was dat ik dan gewoon wat minder onder het pak aandeed. Bijvoorbeeld alleen een lange mouw romper met een broekje en geen truitje, of zelfs korte mouw. In de drager zijn die pakjes echt heel fijn, want jasjes en vestjes gaan omrollen en zitten niet fijn vaak. Anders koop je er 2? Een voor als hij net is geboren en een voor later, of je koopt er later nog een bij als je het echt fijn vind. Ze verkopen ze altijd wel ergens namelijk. Beter ietsjes te groot dan te klein trouwens, maar als ze net zijn geboren vrees ik dat 62 wel als een zak om je zoon heen zal zitten, dus dan kan je echt beter 56 nemen. Ik heb nu ook wel eens van gut wat klein allemaal die maat 50 en 56. Toch heeft mijn dochter er best een tijdje ingezeten, zeker 56 (vraag me niet hoelang precies ). En ze was toch 54cm bij de geboorte.
Ik heb ook 56 voor na de geboorte en idd ook voor in de draagdoek en ik heb er nog 1 in maatje 62...voor als hij iets groter is
Nou heel eerlijk gezegt . Heb ik al een berenpakje 56 bruin , een witte 62 van h&m. Die kan hij heerlijk aan in de wagen met een dekentje eroverheen zeg maar . Zooooo schattig !!!! Maar nu heb ik een hele dikke gevoerde besteld zeg maar op zalando . Een licht blauwe . Die hij eventueel in de draagzak aan kan en in de maxicosi enzo . Eigenlijk een soort skipak zo dik alleen zacht en blauw met berenoortjes . Dus eigenlijk dacht ik die doe ik dan in een 68 zeg maar voor als het echt koud is . Hihi maar dacht ook weer gelijk aaaaachhh die licht blauwe is ook zo leuk voor gelijk als hij geboren is . Haha oké denk dat het er inderdaad weer 2 gaan worden . De 68 krijg ik van me moeder zegt ze net ... dus misschien een 56 bij bestellen . Hihi ik blijf kopen en bestellen , me vriend is heel blij met de onlinewinkels waar je achteraf kan betalen ( niet dus) Bedankt voor jullie reacties , leuk te horen dat jullie ze ook zo schattig vinden die pakjes ! Inderdaad mijn vriend is er ook niet weg van hoor haha maar als de mannen de kleine beertjes straks zijn smelten ze .
OOOO nou een hoop berenpakjes dus en je moeder geeft je nu de 68 dus dan is de keuze gemaakt denk ik Lieve beertjes in de winter strakjes die van mij is eerst een ijsbeertje
Hihi, ik zou inderdaad niet teveel pakjes kopen nu hoe verleidelijk ook. Je weet natuurlijk niet hoe snel je kleintje gaat groeien en hoe groot hij precies is. Je kan echt beter zulke dingen kopen als ze er eenmaal zijn, dan hebje ze ook nog snel genoeg in huis. Meneer zit echtniet meteen inneens binnen 1 dag in 68, haha. Ja wacht maar, nu doen ze nog stoer maar als zoeen kleintje er eenmaal is smelten ze en vinden ze dingen als berenpakjes toch vaak wel erg schattig staan.
Denise , inderdaad een hoop berenpakjes hihi . Mijne is eerst een bruin beertje dan een witte dan een blauwe hihi . Chaii , hihi je heb ook gelijk hoor . Alleen best moeilijk. Dan ben je 38 weekjes , kamertje klaar , tasjes klaar .. Haha en nu krijg ik een enorme koopdrang . Wil ze kleertjes weer sorteren , opvouwen . Heerlijk
Ahh heerlijk dat shoppen Heb hier een pakje (maar zonder oren ) van Noppies maat 62. heerlijk in de autostoel, en in de draagdoek straks. Goede koop hoor, die dingen!
janouk is nu 2 maanden past nu in een grote 56/ kleine 62. Ze weegt nu 4,3 kilo en is 54cm.. misschien dat je wat aan de getallen hebt om te bepalen watr wel of niet gaat passen?
Juju , inderdaad heerlijk dat shoppen haha . Klinkt gaaf trouwens , heb ze van noppies nog niet gezien vind dat wel een heel leuk merk . Bjanc , dankje . Heb ik inderdaad wat aan !! Alleen het is zo lastig omdat ze zeggen dat je een overall een maatje groter moet nemen . Maar 56 kan dus toch nog best lang zo te lezen ? Leuke naam heeft je dochtertje .