Pff, wat een nacht...

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Jenala, 4 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Ik wil even van me afschrijven hoor, ik heb zo'n rotnacht achter de rug. Ik heb van 12 tot 6 buikkrampen gehad. Om 12 uur 2 keer naar de wc geweest, helaas bleven de krampen komen. Ik kon er niet van slapen, heb tot een uurtje of half 3 op gezeten.
    Toen kreeg ik heel erge pijn in mn schaambeenderen, alsof ze uit elkaar barsten dus toen ben ik maar weer in bed gaan liggen.
    Rond 6 uur zakten de krampen af toen ben ik in slaap gevallen, tot om 10 uur vanmorgen de hond begon te piepen (arm beest d'r blaas klapte zowat).
    Sindsdien heb ik een zeurende pijn onder in mijn buik en in mijn schaambeen, erg vervelend.
    Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Mijn kindje lag bij de laatste controle al ingedaald, zou ze nu nog verder ingedaald kunnen zijn?

2. Mom

Mom Actief lid

5 nov 2010
    400
    0
    0
    trotse mama!!
    ik herken het wel, maar ben zelf nog niet zo lang zwanger..
    zelf heb ik last van spastische darmen, misschien reageren je darmen nu ergens op, misschien toch spanning ofzo, dan heb ik het vaak ook erg..
    bij mij komt het met aanvallen, die maar 15 tot half uur duren, maar voor mij erg lang lijken ..
    sinds afgelopen weekend heb ik positief getest en ook gelijk erg veel last, trekt soms ook door tot aan me been..
    soms helpt het om warme melk te drinken, zodat alles wat rustiger wordt..
    ik hoop voor je dat het over gaat , weet dat het geen pretje is, ben nu al 5 dagen aan het tobben..
    knuffel

3. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik denk dat het begint te rommelen zo aan je klachten te horen....

4. Jessmin

Jessmin Fanatiek lid

2 aug 2009
    1.758
    0
    0
    thuisblijfmama
    Die helse pijn in je schaambeen, dat is volgens mij zeker nog verder indalen. Was bij mij vlák voor de bevalling ook zo, maar toen liep ik buiten. Ik kon echt niet meer normaal lopen en dacht dat ik ter plekke in het bushokje zou gaan bevallen (wist niet hoe weeèn voelden, haha). Die nacht bewoog ze zo wild en woest en voelde alsof mijn bekken uit elkaar scheurde zo´n helse snijpijnen daar beneden, en toen begonnen de weeèn ook. Denk dat ze aan het goeddraaien was om eruit te komen. Nou, 50 uur later pas werd ze geboren ;)

Deel Deze Pagina