Tot wanneer nachtlampje?

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door Jucade, 29 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oudste van 8 heeft gister glow in the dark sterren gekregen, leek mij een uitgesloten kans om zijn nachtlampje weg te willen doen :D

Vanaf wanneer hebben jullie het nachtlampje weggedaan? En hoe?

2. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier maakt me dat niet uit. Zelfs ik slaap nog met een nachtlampje:)
    Jaren niet gehad maar vanwege de engste nachtmerries die je je maar kan voorstellen weer aangeschaft.
    Nu hoef ik geen licht meer aan te doen als ik moet plassen.
    dus ik laat dat in de toekomst helemaal aan mijn zoontje over. Al is hij 18. Is toch handig :)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Mijn kinderen hebben allebei nog een nachtlampje. De oudste slaapt op zolder en heeft rolluiken, het is daar echt heel donker. Op zich is het niet meer omdat ze bang is, maar zo dat wanneer ze naar de w.c. gaat, de trap aardig kan vinden.

4. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
  5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier op de overloop altijd een nachtlampje zodat je snachts de wc kan vinden...
    Op de kamer zolang ze willen. Dat verloopt in fases... soms een tijdje wel, soms niet.

6. Eylem

Eylem Niet meer actief

Nooit gehad :)

7. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.134
    8.867
    113
    Hier hebben ze geen nachtlampje. De oudste valt vaak in slaap met het grote licht aan en bij de jongste gaat het licht gewoon uit als ze naar bed gaat. Lamp op de overloop op zolder laat ik wel aan, voor het geval ze 's nachts naar de wc moet (we hebben overal rolluiken, dus het is flink donker anders).

8. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.227
    7.275
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier met vlagen een lampje aan gehad, maar eigenlijk zo goed als niet. Ik doe ze sowieso altijd uit als ze slapen. Ze hebben wel een dreamlight pillow pet, Eva heeft die wel aan als ze gaat slapen, Lisa nog niet (gaat automatisch uit na 15 minuten ofzo).

9. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Waarom wil je het nachtlampje weg hebben? :)

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Omdat je in het donker beter slaapt heb ik gelezen 😉 en ik vind een nacht lampje overbodig als hij met licht buiten naar bed gaat. Overlooplamp staat aan.

11. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.899
    3.931
    113
    Onze dochter heeft zo'n ledlampje (mooi rpze licht hihi) sinds ze veel wakker wordt snachts. Eerst leek het te helpen maar dat effect is helaas allang weg. Toch wil ze hem nog wel aan houden.

Maar ze heeft ook een nijntje lampje die gaat vanzelf uit na 9 minuten ofzo, das ook ideaal lijkt me als je alleen een lampje wilt voor naar de wc ofzo, kunnen ze hem zelf aan doen als ze wakker worden.

Deel Deze Pagina