heb net meegedaan en had nog prijs ook het leuke is het is nog gratis ook http://www.grijpeenprijs.nl/
ik weet ook niet wat het is maar dat ding greep een poppetje dat op zo'n michelin mannetje leek. zie ut wel als ik het binnen krijg ,blijft het nog een beetje een verassing
Die had ik ook ... Staat bij prijzen dat het nog een verrassing is.... Maar ik sta nog niet bij de prijswinnaars Jij wel?
nope sta er ook nog nie tussen...degene die er nu staat als laatste stond erook toen ik het spelletje ging spelen...misschien hebben ze de site nog niet geupdate's en werken ze niet op vrijdagavond ofzo dus afwachten geblazen voor ons krijgen we het wel krijgen we het niet...en wat zou het zijn
ben ik blij dat het in 1 keer lukte...had er allang de brui aan gegeven als ik het niet voor mekaar zou krijgen...
Gloeiende, ik had dat Etos logo, gooit ie hem op dat blok ervoor! Straks nog eens proberen Grappig maar frustrerenrd spelletje zeg
Grr, hinlaat hem steeds net voor de bak vallen! Krijg hem wel steeds te pakken, maar waarom moet tie hem nou al eerder neergooien
haha, heb zo;n michelinmannetje, maar heb gekeken bij die prijzen, dat is dus echt 3x niks... heb nu alweer spijtv dat ik mn adres heb ingevuld... maja...