Meiden, Een vraagje, mijn dochter mandy is nu 7 weken oud en sliep eigenlijk al vanaf dag 1 van 23:00 tot gemiddeld 07:00 's ochtends.. Nu sinds 3 dagen komt ze plotseling weer om 04:00 snachts voor de fles..Na de fles valt ze dan wel weer in slaap tot en uur of 11:00 maar ik heb toch echt liever dat ze wat later komt dan 04:00...(We zijn ook zo verwend de eerste 7 weken ) Ze krijgt nu gemiddeld iedere voeding 120+4 scheppen..Maar eigenlijk drinkt ze gemiddeld 90 à 100 iedere fles..en als ik r om 23:00 de laatste fles geef dan drinkt ze soms nog minder omdat ik haar gewoonweg niet meer wakker krijg omdat ze in slaap valt.. Heeft er iemand tips? Moet ik misschien mn avondschema omgooien? in bad doen voor de laatste voeding om er wat wakkerder te maken? of JBPM(Nutriton volgens mij) door dr laatste voeding doen? Ben benieuwd naar jullie reacties!
als ze om 4 uur komt heeft ze het nodig. Hoe vervelend het ook is voor je nachtrust, omgooien heeft dan toch geen nut want als ze honger heeft om 4 uur komt ze toch wel weer. Heb geduld en dan slaapt ze vanzelf weer door
Heb geduld en geef je dochter een voeding als ze erom vraagt, ze zal het inderdaad nodig hebben. Je kindje is pas 7 weken...ik zou zeker nog niet krampachtig van alles gaan proberen om haar door te laten slapen. Als ze het verder goed doet, dan zou ik zeggen: tel je zegeningen
Ik zou net als Anakin luisteren naar je kindje, haar schema volgen. Zelf heb je ook niet altijd op hetzelfde moment honger. Ook met flesvoeding kun je op verzoek voeden, gewoon in de gaten houden hoeveel je geeft. Hier duurde het acht maanden tot ze echt doorsliep, ondanks dat ik tussendoor vaak gedacht heb dat we het voor elkaar hadden, na een aantal nachten kwam ze toch weer. En, moeilijk misschien: probeer te genieten van die momenten samen in de nacht, ondanks dat ik nu lekker kan slapen mis ik dat soms wel. Overdag is ze zo druk met spelen dat ze bijna niet meer lekker bij me wil liggen zoals toen.