Wat voor speelgoed kun je in de box leggen van een kindje van bijna 4 maanden? Ik heb een muziekmobiel voor haar en 2 knuffels erin liggen, maar nu ze een beetje begint te draaien en dus regelmatig op haar zij blijft hangen lijkt het me wel zo leuk voor haar dat ze dan iets te bekijken heeft of naar iets kan proberen te grijpen. Dus leuke tips voor speelgoed zijn welkom!
zo'n activity bord? Of gewoon een boxspiraal met knuffels? Daar draait Fae ook wel naartoe nu. Verder leeg ik haar knuffels expres wat in de hoekjes, zodat ze er naar toe moet reiken/draaien. Haar bijtringen pakt ze ook graag op.
we hebben een activity gym in de box met muziek en lichtjes. Heel leuk als ze draaien want aan alle kanten is wel wat te beleven.
- boxspiraal - knisperboekje/knisperknuffeltje - stoffen rammelaars Dit is wat mijn zoontje met ongeveer 3 maanden in de box had.
Ik heb in de box een rammelaar en een stoffen sleutelbos.... aan de box de kiekeboe activity van V-tech..... Daar kijkt hij graag naar!
Anouk had op die leeftijd een paar zachte knuffeltjes met bijvoorbeeld een rammelgeluidje (hierbij kan je denken aan een knuffeltje met een ring iets waar ze in ieder geval al naar kunnen grijpen), een boxspieraal met bijvoorbeeld wat knuffeltjes, spiegeltjes en ritsel dingen en wat die kleintjes helemaal leuk vinden is een muziekmobiel. Het gaat erom dat ze een beetje uitgedaagd worden om te gaan grijpen. Ze zullen het nog niet zo heel snel doen, maar zo kan je het je kleintje het wel leren. Ik zou de box alleen niet te vol leggen. Ook nog 1 tip, je hebt van bijvoorbeeld Winnie de Poeh rammelaars waarop staat vanaf 3 maanden, maar geloof me die dingen zijn echt te zwaar, die zijn meer geschikt voor kleintjes vanaf een maand of 6 wanneer zre iets meer kracht hebben ontwikkeld. Houdt de speeltjes zo licht mogelijk! Veel succes met het aankleden van je box! Liefs, Duveldraakje
Hier een kleine rammelaar, activity bord, zachte stoffen rammel beestjes en knisper boekje. En een knuffeltje om mee te kroelen. Boven de box hangt nog een mobiel.
Div knuffels helemaal aan de kant... er boven soms een speel ding hangend.. en soms baby gym.. Hier is het per dag zo anders.. beetje afwisselen
Hier hebben we een soort activity bord met een spiegel erin, een knisperboekje en een pluche woezel en pip blok meteen belletje erin, vind ze echt leuk
Ik heb dus een mobiel van woezel en pip en het speelkleed het blauwe hondje is helemaal in trek bij Nana echt zoo schattig. Elke keer als de mobiel aan staat volgt ze het blauwe hondje en lacht ernaar.
Ja hier is woezel ook erg in trek ze heeft op de maxicosi ook zo'n ding (ben ff de naam kwijt) zitten 3 van die woezel en pip popjes op kan ze echt uren tegen vertellen en naar lachen
haha dat is woezel dus! Denk dat ik eens ga kijken naar andere spullen van woezel en pip zag ook dat ze zo'n tv met muziek hadden voor aan de box.
Ik wissel ook elke dag, dan blijft het interessant. Ze heeft een schildpad met een spiegel op zijn buik. Die is ideaal om haar op haar buik te laten spelen, ander verveelt ze zich zo snel. Op haar buik kan ze namelijk haar armen niet gebruiken, want dan stort ze neer op haar gezicht. Knisperboekje is helemaal leuk. Haar kleine knuffeleendje ook. En bijtringen van verschillende diktes. Ik denk niet dat ze al tandjes krijgt, maar ze is echt dol op bijringen. Ze heeft een tutdoekje van woezel en pip met een bijtring eraan. Geloof van de bart smit.
Een electronische rammelaar van winnie pooh. Die vond mij zoontje erg leuk en nu nog steeds. Of een lichtgevende beer met muziek ofzo.
Fisher Price Melodies & Lights Deluxe Baby gym. Vooral als ze dingetjes willen pakken is hij erg leuk! Maar we wisselen steeds af, dan het speelkleed, dan de muziekmobiel met knuffels, knisperboekje en rammerlaar, dan weer een andere muziekmobiel (Fisher price rainforest blaadjes muziekmobiel)