Dank je Luna. Het kan eigenlijk met alle kleuren! Met de feestdagen kan het heel leuk en chique staan met wit of zwart ! Leuke zilveren schoentjes erbij! Jouw dochter staat hij ook schattig zeg ... ik denk dat ik hem ook nog haal voor de baby
Witte bolero en een witte strakke legging? Niet alle reacties gelezen dus misschien staat die er al bij....
Ik combineer grijs juist wel met zwart. Mijn kleinste heeft hele donkere wenkbrauwen en wimpers en door grijs met zwart te combineren spreekt haar gezicht nog meer (tot haar 9de maand had ze ook nog bijna zwart haar, nu is ze blond maar staat het nog steeds heel leuk). Ik krijg er altijd hele leuke reacties op.
Ik zou voor de kleur rose kiezen die je dochtertje aanheeft op je avatar-foto ik vind dat felle rose heel mooi met grijs Ook donkerblauw en zwart past goed bij grijs.
Felroze vind ik er leuk bij! Lichtroze is ook heel mooi. Maar eigenlijk kan er inderdaad heel veel bij! Offtopic: Isabelle heeft ook oranje haartjes, maar bij haar vind ik wit juist heel mooi staan, dan komt d'r haarkleur heel mooi uit. Rood staat haar totaal niet, dan lijkt ze net Bassie .
Paars of felroze zoals al eerder genoemd kan heel goed. Mijn dochter heeft onder een jurkje een truitje van hema, gewoon basic voor 5 euro met een soort roesjes aan de mouwen. In dezelfde kleur een legging eronder maakt het helemaal hip. Ik vind ook rood een erg mooie kleur voor kleintjes. Dat zal bij jouw blonde dochtertje ook erg schattig staan.
ja lichtroze staat leuk bij grijs. En ik heb ook een paars met grijs setje. Anders leuke bolero eroverheen?
bijzonder dat jurkje heb ik in het roze... maar vind het eerlijk gezegd een beetje saai zo (sorry) Ik doe er een grijze bolero overheen... misschien een andere kleur bolero erbij voor jou? Hij staat in mijn album hoe ik hem heb gecombineerd... (geloof 4e foto ofzo)
Ik heb wel zwart hoor... waarom zou je geen zwart nemen? Ik heb zowieso een zwarte jurk voor dr en een zwarte jumpsuit. O en nog een zwart/witte jurk van jottum ook. En dr verjaardagsjurk was ook zwart/wit. Vind zwart geen kleur om te vermijden hoor. Ik vermijd alleen geel (vind ik echt niet mooi) en licht roze omdat dat mijn dochter niet staat.
bijzonder ah ja dat rare weer hier ook he nee dan wil je het niet warmer maken voor dr maar is echt een leuk jurkje. Leuk met diverse dingen te combineren... heb nog getwijfeld of ik hem ook in het grijs erbij wilde... maar ik heb net geteld... ik heb al 13 jurken voor het najaar (en dan ook 8 nog setjes met rokjes) dus nee... heb al te veel
Wowww das veel ! Heb nog helemaal geen bolero's voor het najaar. Wat voor kleur zou op dat grijze jurkje staan? Bijvoorbeeld in combi met die roze maillot?
ik zou er zelf felroze of paars bij doen, maar dat zijn mijn kleuren Ik weet niet of je bakkaboe kan kopen bij jou in de buurt maar van bakkaboe hebben ze een erg mooie gebreide knalroze bolero met een bloem (staat ook in mijn album met een zwart met roze rokje eronder). Die zou ik er zelf op doen. Of lichtroze. Iemand van het shopaholic topic heeft die jurk met een lichtroze bolero erop en een lichtroze maillot. Maar je kan ook weer een maillot met een printje eronder doen als je dat leuk vindt... ja ik heb veel te veel joh. Ben ook gestopt met kopen nu Maar ben zooooo gek op kinderkleertjes haha.
aaah bijzonder, ik zie nu pas wie je bent... had de foto van luna in gedachte bij jouw naam haha! Zit ik te scrollen, denk ik huh... dat lijkt l. wel... gelukkig ben ik niet blond . maar je woont toch bij rotterdam in de buurt of niet? Daar zit vd ven... die verkoopt bakkaboe.