Grijs bij donkerblond haar aan voorkant?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    Ik laat ook nog highlights zetten, valt dan minder op als je meerdere tinten haarkleur hebt (heb je vaak toch al van jezelf) en highlights hoef je wat minder bij te houden. Dat zal misschien ook wel de reden zijn dat ze verven afraden en als je met verven begint moet je het bij houden (elke 6-8 weken) anders valt het nog meer op. Maar als jij je begint te storen aan hoe je haar er nu bij zit misschien toch gaan verven? Wat vind je momenteel onverzorgd aan je haar?

2. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Ik heb breekbaar haar dus veel kortere haartjes. Het ziet er beetje droog uit en dan die zilveren haren ertussen.. mijn eigen donkerblonde kleur is echt peper en zout kleur..
    verder ben ik erg verzorgd juist en ben pas 37

3. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Ps als ikbruin haar had gehad was ik direct gaan verven. Nu zie je het enkel in bepaald licht.. een keer per maand hoor ik 'ik zie ni ineens dat jij grijs wordt!'

4. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    FB_IMG_1500393211490.jpg

Deze foto is van 7 weken geleden. Inmiddels ben ik een stuk bruiner na m'n vakantie en wat uitgroei. Maar het valt nu minder op, terwijl ik niet rigoureus blond ben, want dat zou me echt niet staan..

Zonnestralen vindt dit leuk.
  5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.677
    515
    113
    Prachtig! Mooi naturel hoor!!
    Ik zie niks grijs!!

6. Lysta

Lysta Bekend lid

4 sep 2015
    585
    64
    28
    Vrouw
    @bunchy Denk dan dat ze verven bij je afraden omdat je zegt dat je breekbaar haar hebt. Verven maakt het dan ook niet beter erop. Misschien hebben ze tips om je haar op te knappen, zoals haarmaskers of zo?

7. Sifra

Sifra Niet meer actief

Hier al een aanntal jaren flink grijs in donkerblond haar, m.n. aan de voor- en zijkant.
    Ik vind mezelf nog veel te jong om grijs door het leven te gaan ( 35 ), dus ik laat het verven bij de kapper. 1 keer in de paar maanden mijn hele haar en 1 keer in de 5-8 weken alleen de (grijze ) uitgroei.
    Daarmee voorkom ik het alleen niet, want vaak is met 2-3 weken de eerste grijze uitgroei al weer te zien, maar ik weiger om vaker dan 1 keer per 5-8 weken te verven, aangezien mijn haar er idd droog van wordt.
    Thuis verven is hier overigens geen optie, de pakjes uit de winkel geven niet genoeg grijsdekking, ondanks dat ze 100% beloven.

Deel Deze Pagina