hola allemaal, met 42 zwanger van mijn eerste kindje,ben in de 14de week we zijn er erg blij mee al was het wel een hele grote verassing. vind het leuk om hier ervaringen van andere wordende moeders te lezen.
Welkom en gefeliciteerd! Maak je ook nog een banner? En kom je ons ook opzoeken in het bevallingslijst-februari2013 mama's? Zie je daar!
Grijs en zwanger haha mijn interesse was gelijk gewekt! Gefeliciteerd met je zwangerschap!! maarehh niet te negatief zijn over jezelf heah
bedankt voor de reacties, ben niet negatief hoor,ben superblij. en het lijkt wel of ik er 10 jaar jonger van wordt,dus je hoort mij niet klagen ik ga een even kijken bij de februari mammas ps. ik hoop dat iedereen zich zo top voelt als ik!!!
grijs en zwanger ik dag echt iemand van in de 50 of zo hahah maar een klein grijs plukje moet kunnen toch... GEFELICITEERD met je zwangerschap en welkom op de site....
Gefeliciteerd , vroeger met die grote gezinnen was het heel normaal dat er nog kinderen bij kwamen tot dat moeder in de overgang kwam. Dus geniet ervan .....
@ nitta Klopt mijn moeder komt uit een gezin van 15, en vast niet allemaal voor Haar 30ste. Morgen vruchtwaterpunktie,ben best een beetje nerveus. @rekkel he wat leuk,gefeliciteerd! Voel je je Goed? Bij mij was het ook heel onverwacht,en moest er in het begin wel effe aan wennen maar nu zijn we in de zwevende hemel
Jij natuurlijk ook gefeliciteerd Betty! Succes met de vruchtwaterpunctie morgen! Heb je ook de combinatietest gedaan of meteen voor de punctie gekozen?
@rekel combietest gedaan maar is natuurlijk niet zo zeker. Doe Jij ook een test? Is dit Jou eerste kindje?
De uitslag van de combinatietest was 1:950, dus we hebben ervoor gekozen om geen punctie te doen. Wel krijgen we een uitgebreide 20-weken echo. We hebben een dochter van 7. Tot vorig jaar hebben we ons best gedaan voor een tweede tot de MMM aan toe. Zonder een enkel resultaat en we hadden inmiddels al geaccepteerd dat we met ons drietjes zouden blijven. En dan nu deze verrassing ! Heel bijzonder! En hoe is jouw situatie? Nogmaals succes vandaag en doe rustig aan. Hopelijk krijg je de uitslag snel.
Wat ontzettend leuk. Gefeliciteerd allemaal! Ben zelf ook tegen de 40 met mn eerste, heerlijk dat het ons toch gegund is. Geniet er van!
Gefeliciteerd ladies! Geniet ervan! Ontzettend leuk dat jullie allemaal gewoon nog een kindje verwachten... Niks mis mee!