Ik ben op zoek naar een happy horse knuffeldoekje van een lammetje/schaapje. Pluche lammetje tuttel lapje nu maar € 10.75 in deze speelgoedwinkel Dit is hem, maar het is alleen niet de 'goeie'. Degene die mijn zoontje heeft komt uit 2008/2009. Hij heeft in twee pootjes een rammeltje zitten, en in twee pootjes een knispertje. De nieuwere versies hebben het rammeltje in de kop zitten, en zijn net even anders. Mijn zoontje is er echt helemaal gek op, en heeft degene die hij nu heeft al helemaal kapot geknuffeld. Vandaag met naald en draad hersteld, maar weet niet hoe lang hij het nog volhoudt. Dus al jij er nog eentje hebt liggen, GRAAG.
ik heb er hier ook 1 liggen helaas voor jou ook grote favoriet, maar heb ze laatst de oudere versie nog zien liggen bij de makro in vianen, mijn zoontje pakte hem gelijk en hij had ook nog het rammeltje en de knisper, misschien ene idee
Het probleem is dat ze ze nog wel verkopen, ook bij de prenatal, maar dan in een nieuwe variant... En die is nu net niet favoriet. Makro helaas geen pasje van, dus die valt af jammergenoeg. Wie weet is er nog iemand anders?
Ik heb er inmiddels eentje gevonden! Een 'oude' versie, dus we kunnen even vooruit. Bol.com staat niet bij waar de rammeltjes inzitten. Dus dat durf ik er niet op te wagen...