Hallo allemaal, Na bijna niet te hebben geslapen van de spanning doe ik een beroep op jullie. Afgelopen zaterdag was de dag dat ik ongesteld moest worden, maar die is nog niet doorgekomen. Gisteren rond 11:00 eerst een test gedaan van etos huismerk, en daar was een heel vaag lijntje te zien. Zoals vele denk ik doen ook nog een andere test gehaald. S avonds was de clearblue digitaal heel duidelijk: niet zwanger. Gelijk ook nog de 2e etos test gedaan en daar zie ik ook niks. Mijn lichaam lijkt wel te vertellen dat we wat aan de hand is, veel puistjes, licht misselijk en enorme borsten. Wat nu? Lieve groetjes en bedankt!
Die eerste is toch wel heel duidelijk al ken ik ze niet van de Etos het kan zijn dat je urine daarna niet meer zo geconcentreerd was ik zou vandaag er een van de kruitvat 2v5 tegen aan gooien mijn duimen draaien voor je
Welke cb digitaal heb je gedaan? Met of zonder indicator. Dexetos is namelijk niet gevoelig dis de gevoelige cb had zeker zwanger moeten aangeven lijkt mij.
Ja! Ik ook. Daarom was het zo jammer dat clearblue niet zwanger zei.. Was best een domper. Het is onze eerst ronde dus probeer er nog heel luchtig mee om te gaan haha. Maar je wordt er zo ingezogen..
Hmmmm ik had zeker verwacht dat de indicator zwanger zou aangeven. Ook al was het in de avond. Vandaag nog maar eens testen met geconcentreerde urine. Is ook deze test negatief dan ben je toch helaas niet zwanger (geweest).
Bij mijn eerste had ik ook eerst de boodschap niet zwanger op mijn clearblue digital. Twee dagen later gewoon 1-2 weken zwanger op het schermpje. Wist ik veel dat er ook goede goedkopere testen waren Ik geloof je streepje dus eerder dan die digitale!
Tja dat kan gebeuren als je voor die nega cb geen andere posi test had (normale test). Ts had echter al een posi test (met een niet gevoelig merk) en daarom had de cb digi ook zeker zwanger moeten aangeven aangezien deze heel gevoelig is.
Zie ook een streepje op de bovenste! Ik zou ook even morgen opnieuw testen met kruidvat. Zelf ben ik geheel onverwacht 2 dagen overtijd en durf eigelijk nog niet een testje tedoen! Veel succes morgen!