Zie vandaag (bijna) niks. Zie het heel dun maar denk dat ik het me inbeeld. Krijg het ook niet op de foto.
Zien jullie iets? Ik zie met het blote oog een heeeel licht streepje. Op negatief zie ik ook niet. Helaas zie ik het niet na uploaden.
ik kan je helaas niet verder helpen aan een antwoord. Ik heb dezelfde testen al 4 dagen achter elkaar nu Elke keer tijdens of vlak na de 5 minuten zie ik een grijs lijntje die tijdens het opdrogen beter zichtbaar wordt. Heeel frustrerend! Hopelijk betekent dit toch iets goed voor ons
Oh wat vervelend. Ik hoop het ook voor je. Ik zie de lijntjes juist wel voor 5 minuten (wel echt super licht) maar zodra de test opgedroogd is zie ik vrij weinig.
ja ik zie ze opkomen tijdens het doorlopen of soms rond de 5 minuten afleestijd zeg maar. Als ze dan nog nat zijn en verder opdrogen zie ik de lijntjes wat duidelijker worden, maar als ik een paar uur later weer kijk kan ik ze na heel goed turen zien. De meeste ziet mijn vriend ook gewoon staan. Maar denk je dat je zwanger bent? Ik was er eerst van overtuigd van wel, maar de moed zakt me steeds meer in de schoenen omdat de lijntjes bij mij dus niet op lijken te lopen.
Ik voel me zwanger, voel me heel anders. Maar ik ken mijn lichaam helaas. Die heeft me al meerdere malen flink voor de gek gehouden! Dus toch maar afwachten. Merk dat ik ook steeds pessimistischer word.
ja ik voel(de) me dus ook zwanger, maar twijfel dus ook erg of mijn lichaam mij in de maling aan het nemen is
ja heel erg vreemd! Vroeger als ik weleens testte waren ze altijd omo wit! Behalve toen ik echt zwanger was van mijn dochter. 2 Weken geleden ook al een positieve test met 2 dagen daarna lichte lijntjes die overigens wel duidelijker waren dan deze lijntjes. Bloedtest was negatief dus is eisprong geweest. Dus nu ik ongeveer 2 weken later 2 lijntjes had was ik erg blij totdat ik de dagen erna ging testen en ik steeds dezelfde lijntjes kreeg. Het maffe is wel dat ik er 1 dag bij had zitten waarbij mijn urine heel licht was voor ochtendurine en dat streepje zag ik ook, maar is nog lichter opgedroogd zodat ik die bijna helemaal niet meer kan zien. Dus naar mijn idee wordt er toch iets waargenomen in mijn urine. Maar WAT is de vraag