ik ben op zoek naar een leuk vloerkleed voor in de babykamer, in de kleur grijs. Ik heb me al suf gezocht op het internet maar kan nergens een kleed vinden in die kleur. Heeft er iemand een tip?!
Op "vloerkleed grijs" krijg ik best wel wat resultaten op google, maar het ligt er wel aan wat voor vloerkleed je wil en wat voor kleur grijs het moet zijn. Wat je ook kan doen is een vloerkleed laten maken van een mooie vloerbedekking. Dat kun je naar ik mij herinner laten doen bij de meeste doe het zelf zaken zoals kwantum en hornbach.
Ik weet niet wat je zoekt, maar via google kom je wel genoeg tegen. "Vloerkleed grijs" of "grijs vloerkleed". Niet wat je zoekt? En bij ikea of een meubelplein met allerlei meubelzaken dan? grijs online kopen | Home | Wonen @ Neckermann.com IKEA | Vloerkleden | Grote & middelgrote vloerkleden | GISLEV | Vloerkleed, laagpolig IKEA | Vloerkleden | Grote & middelgrote vloerkleden | GÅSER | Vloerkleed, hoogpolig grijs vloerkleed Vloeren & Kleden | Vergelijk prijzen en producten - Kelkoo
ik heb inderdaad ook wel wat effen grijze kleden gezien, maar zou graag een kleed met tekening willen, passend in een babykamer. Het hoeft niet perse iets als winnie pooh te zijn, maar iets leuks met bloemen, sterren,dieren of iets dergelijks!
Mmm, ja dat is wel weer lastig.Misschien iets als een karpetland, leenbakker, ikea of kwantum? Veel kinder vloerkleden zijn erg kleurrijk. Dit vond ik trouwens wel een hele leuke site: Kinder vloerkleden : Kado om de hoek, verwen jezelf met een leuk kado