Hoi dames, Vandaag heb ik een kinderwagen gekocht van het merk Mutsy, maar ik vind het matrasje wat er in ligt echt keihard! Is dit normaal en goed voor de baby? Of heb je er ook een ander matrasje voor? Alvast bedankt
Ik heb ook een mutsy (transporter), hij is alleen wel al 4jr oud. ik kan me niet herinneren dat ik het matrasje heel hard vond. als je denk dat je het te hard vind kan je volgens mij bij prenatal een matrasje op maat laten maken. (Zijn eigenlijk voor een wieg)
Op de markt kan je een schuimrubberen matrasje op maat laten maken. Hier is het niet duur. Ik ben het met je eens dat zo'n matrasje erg dun is.
hier een mutsy transporter van 4 jr oud en matrasje is niet hard. Dus ik herken het niet...keihard lijkt me niet goed liggen, je zou anders eens contact kunnen opnemen met ze?
Wij hebben vandaag de kinderwagen Mutsy Igo comfort opgehaald. Thuis direct gevoeld en het matrasje is vrij hard. Even kijken wat we hier aan gaan doen. Zijn er ook dames die het gewoon zo hebben gelaten? Zijn er nog meer ervaringen?
en als je t matrasje even kneed?! Helpt vaak al iets. Wij hebben een dubbel matrasje erin liggen. Wij wandelen veel door t bos en onverharde paden, dus ook wij vonden een dikker matrasje geen overbodige luxe.
Wij hebben de Igo light en gewoon het matrasje zo gelaten. Ik heb er een moltondoek omheen gewikkeld, een hoeslakentje voor de wieg erom en een hydrofiel bij het hoofd. Ons meisje lag er prima in.