Grijze container reinigen

Discussie in 'De lounge' gestart door Theebeeb, 29 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Doe het in zomermaanden 1 keer in de maand zelf koop goedkope fles allesreiniger die flikker ik helemaal in... Paar emmer bloedheet water erbij.. Nachtje laten staan vervolgens even flink met de bezem erdoor daarna legen in de put..

Hier wordt niets los in bak gegooit... Alles gaat in vuilniszakken zo gaat hij al minder snel stinken.

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Wij hebben ook containerreiniging. Ideaal 26 euro per kwartaal. Om de week word de grijze bak schoongemaakt. Ideaal..

3. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Voordat ik een abbo op de containerreiniging had (overigens bij ons 29 euro per 3 maanden en ze reinigen hem grondig, binnen en buitenkant, iedere 2 weken) deed ik het zelf met de tuinslang, bleek en bezem boven de put in de steeg.
    Helaas heeft nu een een of andere *piep*buurvrouw haar kattenbak geleegd in onze bak tijdens onze vakantie dus nu moet mijn man hem eerst zelf schoonspuiten voordat ons mannetje het weer doet want los kattegrind mag niet. Stinken dat dat ding doet!! En het staat er zelfs met een sticker bovenop dat er geen los grind in mag.. zucht...

Ik laat er trouwens ook altijd een klein laagje water in staan zodat het losse afval niet vast kan koeken en goed loslaat als hij geleegd wordt.

4. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Bij ons zijn het dan echt afzetters die €30 per maand rekenen (2x word hij dan gereinigd per maand)

Schandalig €15 per keer

26 euro in de 3 maanden klinkt stukken aantrekkelijker, al vind ik het nog veel geld, want in de wintermaanden heb je geen last van maden etc, en als je alles in vuilniszakken doet en dichtbind dan heb je eigelijk 0,0 vuil in je container

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Ik spoel ze, groen en grijs, na iedere lediging met de tuinslang uit, soms met bleek of afwasmiddel ofzo. Klusje van 5 minuutjes. En wij doen het afval voor de grijze container in zakken.

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Het gaat mij erom dat de geur eruit is. Wij doen alles in zakken. Gaat weleens een zak stuk ofzo. En dan niet te vergeten de luiers van mijn ventje die gaan in een geur zakje dan in de vuilniszak. Dan stinkt de container nog. Nu wel minder doordat het zo goed word schoongemaakt. Zodra mijn mannetje uit de luiers is zeg ik hem ook op.

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier altijd even de hogedrukreiniger door de container. Geen probleem. En mocht je een keer maden hebben, open laten staan (voer voor de vogels), as van de bbq ingooien of een zak zaagsel. Dan trekt al het vocht erin en daar houden maden niet van.

Deel Deze Pagina