Hallo meiden, Wie is er ook verslaafd Guitar Hero? Ik heb hem voor de WII en ik zag laatst dat je ook online tegen of met elkaar kunt spelen? Zou dit wel graag een keer willen doen met 1 van jullie hier Lijkt me wel kicken
Ik heb hem op de Xbox! En ook wel redelijk verslaafd Maar je kan niet WII tegen of met Xbox Anders had ik heel graag met je gespeeld! Heb trouwens ook de Aerosmith versie en de Guitar Hero World Tour Ben je al ver gevorderd?
Hoi Kirby! Wat leuk! Volgens mij kan Xbox idd niet tegen de WII... Wij hebben die van Aerosmith ook! En ook World Tour en Rock Band 8) Ik speel alles op medium. Hard en Expert bak ik écht totaal (nog) niks van Welke speel jij?
Heb ook Rockband 8) Legends of Rock heb ik op een paar liedjes na uitgespeeld op Hard, maar heb ook al een paar liedjes op expert. Aerosmith is helemaal uitgespeeld op Hard en zit denk ik bijna halverwege op Expert. World Tour zit ik halverwege op Medium. Ik schaam me, want ik speel eigenlijk nog maar drie maand (eigenlijk wel behoorlijk veel gespeeld, maar ik heb een goed excuus, mannetje werkt vaak de nachten en dan moet ik toch iets doen haha).
TELL ME HOW! Wat is jou tactiek dan? Nog tips? Ik heb het een paar keer geprobeerd op hard en expert, maar mijn vingers raken in de knoop ofzo... Een collega van mijn vriend speelt ook alles op expert, en hij zegt dat we te moeilijk doen of zoiets... Hoe moet het makkelijk dan? Ik wil graag verder, maar het lukt me niet
Ik heb niet echt een speciale tactiek... gewoon oefenen en ik heb ook de tutorial gedaan. Denk dat je vooral ook snelle vingers moet hebben, maar dat kun je ook trainen Ik ben begonnen op easy en heb daar alle liedjes perfect. Dan medium, daar heb ik bijna alles perfect, alleen Through The Fire and Flames, Raining Blood en One niet. Nu probeer ik hard eerst uit te spelen(voor LOR dan, Aerosmith is al klaar), dan probeer ik weer voor alle liedjes vijf sterren te hebben en dan weer perfect, maar het wordt echt wel moeilijk! En dan is expert aan de beurt... Ik geef m'n scores ook in op Scorehero.com, dan kun je vergelijken met anderen en heb je meteen weer zin om te spelen omdat je zo graag in de top tien wil raken of zo (is bij mij toch, maar ben nogal competitief aangelegd wat spelletjes betreft ). Heb je al eens een kijkje genomen op de Guitar Hero Community? Dat is ook wel leuk! Dan kun je ook deelnemen aan toernooien of iemand uitdagen! Ow juist, die challenges kun je trouwens wel Wii tegen Xbox!
Misschien dan idd wat vaker de tutorials doen... Ik wil altijd gelijk spelen en gaan met die banaan Ik heb lang niet alles 100%. Ik zit meestal tussen de 96 en 99%. Een paar nummers kan ik 100% spelen. Zit er ook niet zo vaak achter, dus misschien dat maar eens doen 8) Misschien kunnen we een keer samen een Challange doen? Waarschijnlijk win jij zo te lezen hahahaha, maar dat geeft niets. Lijkt me alleen al mega gaaf om tegen iemand te spelen 8)
Oh, en ik heb wel redelijk snelle vingers (heb zelf ook gitaar gespeeld en dat werkt toch wel een beetje in je voordeel merk ik hier bij) maar tóch lukt het me niet op de 1 of andere manier Vind het echt vet frustrerend :x
Het is ook heel frustrerend, maar echt oefening baart kunst, de allereerste keer dat ik speelde, lukte het me zelfs nog niet om een liedje uit te spelen op easy haha! Moet eerlijk bekennen dat ik de tutorial ook maar heb gedaan toen ik al klaar was met medium haha Ik heb nooit gitaar gespeeld, maar zou het wel erg graag doen! Lijkt me zo gaaf om al die liedjes echt te kunnen spelen! Ik wil wel zo'n Challenge doen maar daarvoor moet je je eerst registreren op de Guitar Hero Community en dan je naam daar doorgeven aan mij, dan kan ik je uitdagen Zijn er nog Guitar Hero liefhebbers trouwens?
Oke... kan ik me daar registreren via het spel zelf of....? Hoe moet ik dat doen? By The Way, hoe laat gaat Ana-Lucia naar bed....? Vigo gaat straks rond een uurtje of 12 en vanavond tegen 7 uur... O
Haha Vanmiddag slaapt ze waarschijnlijk niet, of maar een half uurtje of zo. Vanavond gaat ze rond half negen Je moet naar deze site gaan: http://community.guitarhero.com/ en je daar registreren, maar je zal ook even de Wii moeten aanleggen, want daar zul je een code moeten opvragen op het spel zelf, maar waar je die juist moet vinden met de Wii weet ik niet
Oke, dankje! Zal ik vanmiddag maar eens even proberen voor elkaar te krijgen dan Als het is gelukt laat ik het je wel even weten!
Nou... bleek dat ik al geregistreerd was Mijn nickname daar is Minya. Ik moet wel '12 cijferige vriendcode' ofzoiets hebben? Dan kunnen we elkaar toevoegen. Mijn vriendcode is: 146197809691
Die vriendcode is alleen voor de WII, maar ik ga eens kijken of ik je kan toevoegen aan mijn vriendenlijst op de site
Ik zal eens even kijken... Zat net wel online met GH, maar werd er net afgeknikkerd en kom er niet meer op :s