ik kan er niet meer tegen! de buurvrouw..

Discussie in 'De lounge' gestart door Fairytale, 10 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ik moet het echt even kwijt. Pf.. ik kan er niet meer tegen. Wij wonen in een rijtjeswoning op de hoek. Wij hebben geen zolder maar een appartement boven ons. Daar woont een jonge vrouw met een zoontje van bijna 3. Het is een super gehorig huis. Ik hoor alles wat ze doen. En hun woonkamer zit boven onze slaapkamers. Vreselijk. We hebben ons weer ingeschreven bij de woningstichting al vorig jaar maart. Zolang hebben we er al last van.. We zijn al erg vaak naar haar toe gegaan en gevraagd of het eens wat zachter kan en dan vooral in de avond. Maar ze trekt zich er niks van aan. Ze gooit met deuren gaat om 23.30 gerust stofzuigen. En met haar zoontje speelt ze wel tot 24.00uur. Ze gillen stampen en laten volgens mij om de 10minuten wel wat vallen. Mijn zoontje is er nu zovaak wakker van geworden.. En ik ben zo kwaad. Ik heb dus nu 3klachten ingediend en er zijn hier wat mensen geweest "kijken". En het duurde allemaal erg lang. Ik heb er constant achter aan gebeld en toen zeiden ze ineens dat het aan onze buizen lag. Vond ik al raar. Toen de mensen van de bouw kwamen vroegen ze waar het geluid vandaan kwam. Ik zei van het plafond en toen zeiden ze dat het niet aan de buizen kan liggen. En ze gingen weer weg. Hele tijd weer niks gehoord en toen weer gebeld. De vrouw die over de klachten gaat zei dat in januari het plafond word dicht gemaakt. Maar daar moet ik nog steeds over gebeld worden van de mensen van de bouw.. En inmiddels een halfjaar geleden dat ik de eerste klacht heb ingediend. Ik word echt gek hier en wil zo snel mogelijk weg. Heb haar vorige week een brief geschreven dat het nu eens afgelopen moet zijn. Maar ze reageert er niet op. Ik denk ook dat ze geen flauw idee heeft wat we horen en hoe erg het ook is. Ook al heb ik het haar zovaak uitgelegd. Ik weet nu ook niet meer wat ik moet doen.

Nou dat moest ik even kwijt!

2. tulip

tulip Niet meer actief

vervelend, misschien haar uitnodigen om bij jou binnen te komen staan als er iemand bij haar boven is.

3. Lynn85

Lynn85 Actief lid

28 feb 2008
    270
    3
    18
    Vervelend zeg! Ik zou John Williams inschakelen!

4. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Daar zat ik ook aan te denken:)

Heeft ze een laminaat vloer misschien niet goed gelegd ??? en idd haar eens uitnodigen en dan gelijk iemand bij haar boven die even wat dingen laat vallen stofzuigen. Afgekeken idd bij John Williams :)

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik denk dat jouw bovenbuurvrouw bezuinigt heeft op een goede ondervloer, hierdoor hoor je alles , dit zou je ook nog kunenn uitzoeken ....

als het goed is staat er in het bouwbesluit welke ondervloer er gebruikt moet worden.

het zou ook kunnen dat het laminaat te strak tegen de muur ligt waardoor je heel veel geluidsoverlast hebt ....na 22 .00 uur moet het stil zijn heb je om 24.00 echt nog last van ze en komt er geen oplossing kan je ook altijd de politie bellen of de wijkagent in schakkelen

6. Fairytale

Fairytale Niet meer actief

Ja klopt. Had ik zelf ook al aangedacht dat ze bij ons moet komen luisteren. Alleen nu is er dus ruzie.. Het is echt niet normaal hoor. En wil er ook alles aan doen om te verhuizen. We zijn aan het kijken of we kunnen kopen.. Ze heeft gezegd dat ze een dikke ondervloer heeft maar ja.

7. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    dikte wilt niks zegen het gaat om het aantal decibels dat de ondervloer opvangt ?!

8. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Al bij vrije sector gekeken??

Deel Deze Pagina