Deze logica mis ik een beetje? Je wordt kaal van haar verven? En makkelijk praten natuurlijk ook als je op je 35e pas 2 grijze haren hebt. Wel wat anders dan op je 25e al heel erg grijs.
Ik verfde mijn haren al vanaf mijn 16e. Na mijn eerste zwangerschap, was toen 29, ontdekte ik dat eerste grijze haren. Omdat ik mijn haar altijd donker verfde, viel de uitgroei erg op. Vorig jaar besloten dat ik geen zin meer heb in het verven van mijn haar. Eerst langzaam terug richting mijn eigen bruine kleur in combinatie met highlights. In september nog 1x highlights laten zetten, zonder dat de uitgroei is geverfd. Nu dus al 7 maanden zonder bijwerken. Het is even wennen, maar eigenlijk vind ik het best mooi. Heb totaal niet het idee dat ik er ouder door lijk en het voelt prima!
Misschien iets te kort door de bocht er moest nog een regel bij om het compleet te maken, ik heb mijn haar 2x geverfd en blijk er niet tegen te kunnen, ik word er daadwerkelijk kaal van.... (had het inderdaad iets verder uit kunnen leggen, mijn fout)
Helaas ontdekte ik rond mijn 25ste al grijze haren. Inmiddels ben ik 32 en zijn het er zoveel, dat het niet meer te verbergen valt. Door hoofdhuid problemen durf ik mijn haar niet te verven en ook de kapper durft het bij mij niet aan. Kortom balen. Ik vind mijzelf nog veel te jong om al met grijs haar rond te moeten lopen.
Nee 30 is (voor mij) niet vroeg om her en der gijze haren te hebben. Bij mij begon het op mijn 18e helaas
Ik begon met 18 al met grijze haren. Ben nu 30 en het is echt goed zichtbaar. Gelukkig ben ik meer wit dan echt grijs. Ik verf mijn haar niet meer sinds ik keratine behandelingen doe. En moet zeggen dat het mij nu ook niet meer boeit als mensen zeggen “he je word grijs”
Ik kan me voorstellen dat als je nog maar 30 bent je haar verft als het grijzer wordt. Ik ben nu 40 en ik heb een paar grijze haren gehad. Maar het zet verder niet door nog. Maar ik ga het niet verven. Ik vind 40 namelijk echt wel een leeftijd om grijze haren te mogen en kunnen dragen.
Hier rond mijn 30e de eerste grijze haren. Maar goed, ik heb zo’n afschuwelijke peper en zout kleur dat ik eigenlijk al een paar jaar daarvoor was begonnen met verven. Nu 46 en ik wil echt niet weten wat er onder mijn blonde haren zit... Men schat mij eigenlijk altijd jonger in en dat heeft zeker weten ook te maken met mijn haarkleur. Ik heb een hele fijne kleur gevonden, dus ik blijf lekker verven!
En ik dacht dat mijn moeder laat was, die kreeg met 66 haar eerste grijze haren, maar het kan dus nog later.
Ik wordt ook echt al grijs. Ben 31. Bij mijn slapen en uitgroei vooral. Ik vind het geen probleem, aangezien ik mijn haar grijs laat verven. Nog even en ik ben van mezelf grijs, hoef ik het ook niet meer te laten verven.
Ik ben 43 en now way dat ik ze accepteer!! Zeker niet omdat ik niet als ouwe mama mn kind van school wil halen, hoe je het ook wendt of keert, grijs (geverfd) maakt toch ouder. Ze hebben die haarverf niet voor niets uitgevonden. Moet zeggen dat ik er wel knettergek van word hoor, ben donker en dan valt de uitgroei snel op. Laat mijn haar middenbruin verven, lichter kan nog niet. Daar ben ik nog niet grijs genoeg voor en dan zou de uitgroei juist nog meer opvallen, volgens de kapper. Irritante is dat ik voornamelijk aan de voorkant grijs ben, de achterkant schijnt nog bijna volledig mn eigen kleur te zijn. Grrr, had het liever andersom gehad..
Haha hier precies het zelfde, want dan zie je het tenminste zelf niet. Wat niet weet wat niet deert zeg ik altijd maar.
Ik ben net 42 en mijn kapster heeft deze week mijn eerste grijze haar ontdekt helaas.. Nou,ja ben donkerblond van mezelf en laat elke keer highlighs inzetten dus met een beetje mazzel duurt het nog heel wat jaartjes voordat je het echt ziet.
Ik word 33 dit jaar en heb nog geen grijze haren gespot. Zou het ook niet zo erg vinden als ze er wel zouden komen. M'n vriend heeft er wel al een paar en die trekt ze eruit zodra hij er weer een ziet
Ik heb er vorige maand een paar ontdekt ben 26. Nu verf ik sowieso mijn haar, maar wilde juist alleen nog maar wat highlights en niet mijn uitgroei meer. Toch maar weer mijn uitgroei verven.
Tjonge, ik heb nog geen klagen dus. Ben 33 en als ik goed zoek vind ik misschien 5 grijze haren. Paar weken geleden zag ik er voor het eerst eentje zitten en ik dacht: onee! Ik word echt heel jong al grijs! Maar het is vrij normaal dus op deze leeftijd... heb ooit eens mijn middenbruine haar blond geverfd (nouja, ballayage dan) en dat was geen succes. Hoop dus dat het nog lang niet geverfd hoeft te worden. Mijn man is 31 en wordt echt al aardig grijs aan de slapen. Bij mannen vind ik het meestal nog wel leuk staan ook.... Liever een grijze man dan een kale man (voor mij dan)
Jep hier ook. Maar heeft ook een voordeel. Kan ik mooi de uitgroei stof bijwerken aan de voorkant. Achterkant kan ik niet bij