Grijze muur kinderkamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Erikaatje, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna83

Anna83 Bekend lid

12 aug 2008
    558
    0
    0
    Wij hebben een wand antraciet grijs geschilderd (is heel donker grijs). Foto's staan in mijn album!

Groetjes,
    Anna

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.070
    3.862
    113
    @Anna, die Shakery meubeltjes hebben wij ook ;), alleen weer een andere uitvoering!

Ik vind een grijze muur best leuk. We hebben het beneden in de woonkamer. Je moet alleen wel kijken op welke muur het licht valt en of er genoeg licht in de kamer is, anders kan het wel donker worden met grijs.

3. stephanie24

stephanie24 VIP lid

22 jul 2008
    5.375
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Hier ook grijs op de muur. Niet echt donker, maar kijk maar eens op de foto's.
    Heb foto's op de site staan.
    Zie link hieronder.

4. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    wij hebben 2 muren zilverkleur (grijs dus) met een behangrand ertussen en 1 antracietzwarte muur zonder rand. als bijkleuren hebben we felblauwe gordijnen die de hele breedte van de raamkant beslaan en felorange en limegroen. het kamertje is nog niet helemaal klaar anders had ik ej de foto's bij kunnen voegen maar er staat nog allemaal gereedschap in enzo dus dat vind ik niet zo leuk.

5. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Wij gaan ook een muur(of 2) grijs verven. We krijgen een meisje, dus gaan het aankleden met babyroze acc. Mooie combi vinden we dat. Hebben voor de rest ook witte meubels.

6. zicht

zicht Niet meer actief

Wij gaan ook 1 muur donkergrijs schilderen.
    Verder ook witte meubeltjes.
    Tegen de muur komen 3 schilderijen te hangen met allemaal kleurtjes met als thema sprookjeselfjes. Schilderijtjes komen juist extra mooi naar voren op zo'n donkere muur. De andere muren blijven lekker wit. Ik ben er nog niet aan begonnen maar het word echt mooi!

succes met inrichten!

7. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb zojuist de eerste foto's van onze babykamer in mijn album gezet. 1 van de muren is antraciet de andere 2 zilver ( grijs ) dus.

Deel Deze Pagina