Grijze ogen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chivay, 23 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn zusje heeft grijze ogen en in de zomer neigen ze meer naar groen. wij noemen het altijd wolvenogen en kattenogen :)

2. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Denk dat Oona dat ook wel eens kan gaan doen... Vandaag alweer wat meer groen voor mijn gevoel.. (Misschien omdat ik er nu zo naar zit te turen en kijken haha)

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.255
    6.154
    113
    Mijn dochter heeft ook grijze oogjes, met een randje geelbruin rond de pupil.
    Ik heb blauwgrijs en mijn vriend bruin/groen.

4. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ik vind ze gewoon blauw eigenlijk?

5. Chivay

Chivay Fanatiek lid

31 okt 2009
    3.552
    0
    0
    Utrecht
    Das misschien het scherm dan... Want blauw zijn ze iig niet..

Vandaag zag ik nog meer het groen.. Dus wellicht idd de zon die ze nu groener maakt?

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Mijn dochter is nu bijna 2 1/2 en haar ogen zijn nog steeds aan het verkleuren.
    Het begon met bruin, daarna blauw, toen blauwgrijs en nu worden ze steeds groener.
    Ik denk dat ze mijn kleur ogen krijgt. Ik heb donker groene ogen en mijn ex heeft donkerbruine ogen.

Het is heel apart, soms ben ik weer heel verbaasd omdat haar ogen 'opeens' weer een andere kleur hebben!

Het oogwit is ook nog heel blauwig en ik heb begrepen dat zolang die zo blauwig zijn haar ogen nog kunnen veranderen, maar of dat waar is? Geen flauw idee!

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Lola dat heb ik idd ook gehoord ! Bij mijn zoon is het oogwit ook nog wat blauw dus vandaar :)

Het lijkt sowieso dat zijn ogen in de winter donkerder zijn dan in de zomer!

8. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb ook grijze ogen, soms lijken ze meer groen en soms wat blauwig. Maar net hoe het licht valt of wat voor kleding/make-up ik draag.

De rest van mijn familie heeft allemaal (helder) blauwe ogen.

Mijn dochter heeft lichtbruine ogen (half ugandees) en mijn zoontje weet ik nog niet wat die gaat krijgen (100% nederlands).

Deel Deze Pagina