Bekijk bijlage 309323 Deze doek is heerlijk voor de zomer! Hij heeft een verf badje gehad en is nog steeds erg mooi! Maar omdat er twee kleine verf spatjes opzitten wat je overigens niet ziet tijdens het dragen mag hij weg voor 65 euro!
Bekijk bijlage 309326 Bekijk bijlage 309326 Ik zet deze doek even hierbij omdat ik hem ooit heb overgenomen van iemand deze doek was wit maar even een paarse bad gehad en ik weet niet meer wat voor soort echt stom maar ik kan er niet opkomen het is een hele mooie doek draagt prettig!
Ik vind die tweede mooier maar zoek echt een zomerdoek, ben nl 20 juli uitgerekend. Maar stiekem ook een doek om mee door te dragen. Twijfeltwijfel. Heeft de eerste een lekker knuffelgehalte?? Wil inimini er lekker meteen in dragen. Eerste is prijstechnisch meer haalbaar nl. Oeiiii
Beide mogen nu weg voor 50 euro per stuk en dan ben ik super goedkoop ergens anders betaal je veel meer!!!
Ik ben wel geïnteresseerd in je doek!! Zijn ze er nog.. ?? Zit er trouwens ook nog een verschil in beide doeken?
Hey ze zijn er nog! Het verschil zit hem in de dikte de vatanai is een dunne doek en de ander wat dikker.
Ik ben sowieso geinteresseerd in de lichte doek.. ivm we straks op vakantie gaan.. Kan je hem eventueel versturen? gr Corine