Om even een leuke tegenhanger te hebben van de topics over waar naartoe op vakantie.. Ik (wij) blijven thuis.. Mijn man is melkveehouder en ik heb weinig zin om alleen ergens heen te gaan.. OK.. ik durf dat ook niet zo goed.. Maar waarom weg gaan als ik thuis alle gemak heb.. Kamperen lijkt me in de toekomst wel leuk hoor.. maar vind t ook wel "lullig" t.o.v mn man die niet mee kan ( een vervanger kost een vermogen!!!!) Wie blijven er meer thuis vanwege werk van jou of je partner.. ( Ik weet dat er ook plenty zijn die vanwege financiële redenen thuisblijven.. maar die "wil" ik hier nu even niet hebben... hoe formuleer je zoiets..)
Ik blijf ook thuis...niet vanwege het geld of ons werk, maar omdat ik het nog niet echt zie zitten, op vakantie met een klein kind Zeker een vliegvakantie niet. Misschien volgend jaar... Dit jaar gaan we gewoon lekker dagjes weg naar de dierentuin, fietsen, wandelen etc.
Ik blijf ook thuis. Vriendlief is freelance fotograaf en kan heel moeilijk zomaar een weekje weg. Daarnaast ben ik in de zomer druk met babydingen en wordt ons huis verbouwd! Volgend jaar maar weer. Baal een klein beetje maar gelukkig kan ik hier in Zwolle ook heerlijk aan het strand liggen
Wij blijven deze zomer ook thuis.. Mijn man zit in de visserij en in de zomer kan hij bijna geen vrij krijgen, omdat ze dan goede vangst hebben.. Meestal gaan we in het voorjaar een paar daagje naar België.. Daarnaast lijkt het me niks om met zo'n kleintje op vakantie te gaan.. en zoals CharryAiden zegt hier in Zwolle kan ik ook op het strand liggen
Wij blijven ook thuis! Omdat we ons huis in de verkoop hebben staan en we al het mogelijke geld wat we binnen krijgen willen sparen voor de verhuizing. Alleen hoop ik wel dat we snel weer is gaan, wij zijn al 3 jaar niet meer op vakantie geweest.
Wij blijven ook thuis, omdat we het vreselijk vinden om in de vakantie drukte de weg op te gaan.. We wonen prachtig en het is hier ook erg mooi, daarvoor hoef ik niet op vakantie!
wij gaan waarschijnlijk wel een paar dagen weg maar niet heel lang want wij zijn bezig met een huis te bouwen en daar zit ik graag zo snel mogelijk in!
Ik hartje vakantie. Ik ga dus ook graag weg. Vaak meerdere keren per jaar. Werk in het onderwijs en heb dus regelmatig vakantie. Maar deze zomer blijf ik thuis. Bewust. Ik heb een heel druk jaar achter de rug met werk/studie/gezin. Thuis ben ik aan weinig dingen toe gekomen, er is zat te doen. Toen ik een week of 2 geleden ging bedenken waar ik deze zomer heen zou gaan (kamperen in Nederland) kreeg ik het benauwd. Ik wilde nog zo veel doen en ook wel eens een keer lekker thuis zijn en niks hoeven. En daarom besloot ik dat ik deze zomer door ga brengen in huis. Of hopelijk in de tuin. Of ergens op het terras. Of in de dierentuin. Of op het strand. Doen waar ik op dat moment zin in heb, lekker impulsief en niks plannen. En ik kijk er naar uit! Manytroubles
Wij zijn in maart naar Lanzarote geweest en wilden eigenlijk nog naar Frankrijk met de auto eind augustus. Nu hebben we van de week besloten om toch maar niet te boeken en hier thuis (hopelijk) van het mooie weer te gaan genieten en dagjes weg te gaan. We gaan volgend jaar in mei trouwen en we leggen dit geld dan extra apart voor de huwelijksreis. Nederland is ook leuk en het is voor ons al genieten als we iets met zijn drietjes gaan doen. Het komt namelijk door ons werk vaak voor dat we niet samen vrij zijn.
het is een keuze die je maakt. wij gingen wel al met 5 maandjes vliegen en heerlijk toen het in nederland nog koud was lag mijn meisje in bikini te slapen op het strand van spanje bij 10 maanden in griekenland nu kamperen we en in september onze eerste verre vlucht naar curacao hoe eerder je ze er aan laat wennnen hoe beter
is er niet in jouw omgeving een leuke kinderrijke camping? zo dicht in de buurt dat je man savonds lekker op de camping mee kan eten en mischien zelfs slapen. dagjes weggaan is ook vakantie hoor!
Wij gaan helaas ook niet op vakantie (zie banner) Wel erg jammer want vorig jaar zijn we ook al niet weg geweest maar volgend jaar weer lekker iets boeken!
moet t weer welk beetje meezitten maar woon in julianadorp aan zee en vind t ook heerlijk om naar strand te gaan als t niet bikini weer is schepje en emmertje mee en spelen maar
wij gaan ook niet op vakantie. Misschien een dagje weg maar helaas zit het er dit jaar financieel niet in en hopelijk heb ik rond de zomer duidelijkheid over een wsw indicatie dus ik hoop dat ik rond die tijd een keertje aan de slag kan!
Weet ik niet.. Maar heb zelf ook geen kampeerspullen... Ik ben zelf ook niet een ondernemend type en zit dan (nu met zo'n ukje) liever thuis dan op een camping.. Ik heb vanmorgen wel info opgevraagd van camping De Berenkuil in Grollo.. Dat is hier vandaan zo'n 5 kwartier rijden.. Ook De Roggeberg in Appelscha is wel een adres waar ik heen zou willen.. Dan zal t eerder een huisje ofzo worden.. maar in een tent lijkt me echt leuk! ( vroeger ook altijd met mn ouders gekampeerd)
Ik had het nog helemaal niet gelezen. Maar mag ik vragen waarom die mensen hier niet mogen reageren???
wij blijven ook thuis, thijs is nog veel te klein vinden wij. volgend jaar gaan we lekker naar een strandhuisje in egmond aan zee, zijn we eerder ook geweest met sophie toen ze nog een 1 jaar was.
Omdat het om een andere reden gaat. Dus om partner et cetera. Mijn man kan wel vrij krijgen maar wij vinden het hier mooi genoeg en gaan graag zeilen in de zomer. Wij gaan liever in najaar of voorjaar.