heel lang verhaal maar hou het heeel kort... Ik ben sinds kort helemaal in love met de leukste liefste knapste schattigste poepigste man van de wereld.... al 7 maanden Nou was ik vorige maand jarig en hij gaf mij een ontvergetelijk maar vooral heel betekenisvol kado... mijn vader is bijna 2 jaar geleden overleden en woonde in almere... en telkens als ik het tijdens die periode niet meer zag zitten.. ging ik naar een bepaalde steiger om gewoon lekker mijn hoofd leeg te maken en over het water uit te kijken... nou heeft mijn nieuwe lieve leuke schattige lover hier dus een prachtige foto van laten maken en laten afdrukken op canvas... ik vind het zoooo vreselijk lief... maar nu is hij volgende maand jarig en ik wil hem natuurlijk overtreffen al denk ik dat het onmogelijk is...... hij is 23 december jarig... en tweede kerstdag gaan we naar de sauna...en met oud en nieuw gaan een minicruise maken dus kadootjes zoals etentjes sauna avondjes weg mogen achterwege blijven wie helpt mij??????????? alvast bedankt en heel veel liefs
Ik denk dat je hem niet moet willen overtreffen. Denk ook niet dat dit te overtreffen is. Hij heeft dit duidelijk met heel veel liefde gedaan. Ik snap wel dat je met net zo'n mooi gevoelig cadeau aan wilt komen mahjah.
ik zat ook al te denken dat ik het misschien helemaal niet moet overtreffen maar ik wil wel gewoon iets heel moois terug doen... maw je hebt gelijk!!
Hm, overtreffen hoef je niet en ik denk dat hij dat ook niet eens wil. Ik weet niet of hij iets met auto's heeft ofzo maar een Ferraririt misschien of samen een ballonvaart? Misschien een vliegles ofzo? Op de site van eventbon.nl staan veel leuke dingen
Misschien een hele mooie foto van jezelf laten maken met eventueel een kaartje wat hij voor jou betekent?
Mijn vriend is ook volgende maand jarig en ik probeer mijn eigen cadeaus altijd te overtreffen. Vorig jaar heeft hij kaarten gehad voor Top Gear live en nu gaan we samen naar Carré, Youp van het Hek bewonderen. Daarvoor lekker uit eten en natuurlijk chique gekleed. Hij weet van niks, alleen dat hij de avond vrij moet zijn van zijn werk Misschien zoiets??
Nee hoor, dat ben ik al! Maar ik denk ook niet dat je hem hoeft te overtreffen hoor. Ik heb geen ideeen voor je...
ohhh wat een lieve reacties allemaal... ja mijn mannetje is er echt 1 uit duizenden..... hij is zoooo lief maar dat had ik al gedeeld met jullei geloof ik he... maar helaas nogsteeds niet echt een passend kadooo mmmm ik heb nog even de tijd... bedankt in ieder geval!!!
Dat had ik al begrepen , fijn voor je meid! Ik gun je het geluk Maar goed, ik lees meer op het forum dan ik schrijf. Omdat zwanger worden er niet meer in zit, heb ik hier niet zo heel veel meer te zoeken
Ik zag trouwens gisteren bij de expo dat ze echt heeeeele romantische kaarten hadden, met hele mooie liefdesteksten erop. Mijn moeder heeft hem voor haar man gekocht.
Ohhh Wauw MONKEY das natuurlijk ook gewoon mooi... een hele mooie kaart met een nog mooiere tekst...en dan maakt het kadootje (een paar sokken) echt helemaal neits meer uit toch??? MAMADEBIJ: Ik heb je verhaal meegekregen vreselijk meisje..maar ook berusting denk ik? of sla ik de plank mis... bedankt dat je me het geluk gunt... dat geldt natuurlijk andersom ook heeeel erg
Inderdaad ook berusting want nu er geen hoop meer is, kan ik het afsluiten. Natuurlijk gun ik je het geluk, en ik denk dat je dat ook wel weet... Ik weet eigenlijk niet eens waar het allemaal mis is gegaan maar ik leef echt nog mee met een aantal meiden