Ik kom niet echt lekker in de serie, terwijl het wel het genre is waar ik van hou. Heb ook een paar afleveringen gemist. Denk dat ik maar even terug ga kijken online, kan ik de afleveringen rustig en zonder reclame kijken haha
Ik ben bij aflevering 8 van seizoen 2 van Grimm. Erg leuke serie! En weet even niet wie het een kinder serie noemde, maar kinderen zouden er echt nachtmerries van krijgen. Het kan dat het natuurlijk niet jou soort serie is, maar is echt niks voor kinderen.
Ik bedoel kinderserie in de zin als zijnde een serie voor tieners. Mijn nichtje van 15 zou dit leuk vinden.
Gelukkig nog meer grimm verslaafde hoera , Ik hou erg van het genre, ook wel een leuke hoofdrolspeler Kijk altijd helemaal uit naar de donderdag avond , manlief kijkt beneden voetbal en ik kruip lekker onder de dekens om naar mijn favo serie te kijken .
Zie nu dat afgelopen donderdag de laatste aflevering was terwijl we midden in seizoen 2 zijn. nu komt er malaika voor in de plaats.
bij welke aflevering zijn ze nu gestopt? dan kan ik het misschien online verder kijken Wil iemand pb'en waar jullie het kijken?
My bad, malaika komt om 1900 uur , maar als ik in de gids kijk zie ik er geen grimm bijstaan om 20.30. Bah zo'n hekel aan als een serie in eens gestopt wordt. Kan iemand mij ook pben waar ik online kan verder kijken ?
Foutje in de gids hoor staat al 3 weken niet meer in de gids maar is er elke keer gewoon opgeweest dus ook deze week zal het weer een foutje zijn want op de site van rtl5 staat hij wel,gewoon.
En nu staat hij ineens ook niet meer op de site van rtl, hoe kunnen ze nu naar een paar afleveringen van seizoen 2 zomaar stoppen eikels :x
Hier nog iemand die mega baalt. Had gehoopt dat iemand hier misschien wist wanneer het weer zou beginnen.
Hier ook iemand die zwaar baalt dat Grimm ineens is afgelopen. Heb daarom gisteravond eens gekeken op de site van rtl 5 en daar staat dat ze nog niet weten wanneer ze verder gaan met het uitzenden van Grimm
Dat vind ik dus zo ruk aan de nederlandse zenders, die stoppen ineens halverwege een seizoen met uitzenden.