ben ik te moeilijk? vrijgezellenfeest

Discussie in 'De lounge' gestart door draga, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    3 baantjes in de schoonmaak. Eindelijk werk!
    drentse land
    Hoi dames,

Wij gaan 10 juni a.s. trouwen helemaal geweldig:)
    Nu gaat de beste vriend van mijn aanstaande het vrijgezellenfeest regelen.
    Geen punt natuurlijk. Maar nu is het plan om dat 4 dagen voor wij trouwen te vieren in het buitenland aangezien de getuige daar woont. Nu is mijn vriend daar wel vaker een weekend geweest en vind dat niet erg. Maar zo kort voor de bruiloft ben ik er niet blij mee en hebben we hier ook ruzie over gehad (miijn vriend en ik).
    Stel ik me aan en heeft hij gelijk dat dat wel kan?
    Ik vind het zo kort dag en ben bang dat er wat gebeurt.
    Ik dacht dat hij het hier zou vieren en dan een aantal weken voor de bruiloft.
    Aangezien zijn beste vriend toch naar Nederland komt met zijn vrouw en kinderen omdat hij getuige is.

Conclusie: wat vinden jullie?

2. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Ik denk dat ik er ook niet heel erg blij mee zal zijn... Ik krijg meteen van die vreselijke scenario's in m'n hoofd (bv dat ze niet meer weg kunnen omdat de auto stuk is en niet op tijd zijn voor de bruiloft...) Ik begrijp je wel! Succes met het "gevecht" ;)

3. vive2

vive2 Fanatiek lid

Voor een vrijgezellen feest komen de vrienden naar de locatie. Ik vind het niet kloppen dat de bruidegom zich "in bochten moet wringen" ofwel naar het buitenland moet voor z'n eigen feestje. Voor een vrijgezellenfeestje maak je tijd, zin en inspanning voor de bruidegom. Het gaat om hém.

Reteleuk dat je gaat trouwen btw! Gefeliciteerd!

4. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Mmm nee zo kort voor de bruiloft was ik daar ook niet blij mee.

5. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Tsja, wat is buitenland? duitsland is hier 5 km verderop, daar zou ik geen moeite mee hebben. Maar spanje/engeland of iets dergelijk al een stuk meer. Als hij dan een vliegtuig/boot mist wordt het wel kortdag allemaal..

Eigenlijk zou het mij ook niet prettig zitten. Dan liever een paar weken van te voren, dan mag het best daar. Of een paar dagen van te voren, maar in de buurt.

En als zijn beste vriend hierheen komt, dan kunnen ze het toch ook hier vieren? Dan vind ik 4 dagen wel krap, maar te doen..

6. san84

san84 Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.222
    0
    0
    NULL
    NULL
    he draga ,

nee ik zou hier ook niet happy mee zijn en vind inderdaad dat ze de bruidegom op moeten halen en niet dat hij nog een eindje kan gaan rijden voor zijn eigen vrijgezellen feest.

groetjes san84

7. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Ze willen het vieren in Kroatie.
    Ben in ieder geval blij dat ik niet te 'moeilijk' ben.
    Ja inderdaad ik zei ook al hij komt hier een week voor de bruiloft ga dan in de buurt stappen:(
    Plus het feit dat zijn vrienden hier dan misschien wel niet mee kunnen. En dat vind ik lullig voor zijn vrienden hier die ziet hij toch vaker dan zijn beste vriend. Hij vind dat het wel kan dus eigenlijk moet ik me straks niet verbazen dat hij gaat.
    Heb al gedreigd dat als hij gaat hij er net zo goed kan blijven:x
    Maar hij heeft een kop waar die naar leeft zeg maar.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    hier moesten de laatste week toch nog wat dingetjes geregeld worden. En zelf voelde ik me ook niet zo rustig en ontspannen ;) . Dus néé, ik had het niet geaccepteerd als hij dan z'n vrijgezellenfeest nog zou hebben denk ik ;) . Minstens 1 volle week voor de bruiloft. Maar liefst zo'n 10 dagen of langer.

Een gekneusde enkel ofzo kan in een week of 2 weken nog iets beter genezen ook :p dan in een paar dagen voor de bruiloft.. nét als eventuele blauwe plekken (paintballen ofzo ;) ) .

9. juenco

juenco Fanatiek lid

14 nov 2008
    2.364
    0
    0
    beleidsmedewerker
    Heel eerlijk? Ik vind het niet zo erg, wat kan er nou gebeuren? Kroatië is geen land waar je snel een gebroken enkel oploopt hoor ;) Kijk als hij nou ging skiën, dan vond ik het een ander verhaal. Ben je niet ook stiekem een klein beetje jaloers? Hij lekker in een warm land lang leve de lol. Ik zou dát wel een beetje zijn namelijk. Maar bang dat er wat zou gebeuren, nee.

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh dat had er bij mij ook niet in gekund hoor;.... jullie gaan toch trouwen, is jullie moment! en dan vind ik echt niet dat hij 4 dagen daarvoor lekker naar kroatie kan vertrekken.. no way..... straks is er iets met de vlucht, weet jij veel en dan issie te laat....

zeg je toch dat ze maar een after party moeten houden daar? na jullie bruiloft maar dat jij het gewoon heel belangrijk vindt dat hij in de week dat jullie trouwen bij je is? is niks raars aan vind ik ....

Nou succes. hoop dat jullie er zonder ruzie uit komen.... mannen zijn altijd zo makkelijk met dat soort dingen... kheb er hier ook 1 van rond lopen hihi :D

11. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land
    Nee ik ben niet jaloers maar wel een stresskip.
    Ik zie het vliegtuig al vertraging hebben en zo.
    Als het een maand van te voren is had ik het oke gevonden, hoor.
    En ik vind het lullig voor zijn vrienden hier ik weet nu haast wel zeker dat er een paar uitvallen die het wel graag met hem zouden willen vieren. Zoals mijn zwager die wou het zelfs wel regelen ze kunnen goed met elkaar opschieten.
    Plus ik vind persoonlijk dat je niet in een ander zijn portomonee kunt kijken er zitten ook dag gasten bij. En een ticket en verblijf is zeker wel 200 tot 250 euro. Ik vind niet dat je dat mag vragen van je vrienden niet iedereen kan dat misschien betalen.

12. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Eerlijk gezegd zou ik zo in zo niet blij zijn met een vrijgezellenfeest 4 dgn (!) voor de bruiloft, of dit nu in het buitenland is of niet.
    Ons vrijgezellenfeest was 6 dgn voor de bruiloft en ik was maar net aan opgedroogd.... ging nog al hard met de drank zeg maar :p
    Als ik ooit zelf een vrijgezellenfeest moet organiseren doe ik het minimaal 2 weken voor de dag!

Lastig verhaal bij jullie! pfff... straks mist ie zijn vliegtuig!

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik zou het niet leuk vinden. Het is idd heel kort dag en sowieso zou ik het niet nodig vinden als hij voor onze bruiloft gaat feesten in Kroatie. Beetje vreemd allemaal..

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

wie heeft dit rare plan bedacht?
    idd erg lullig voor de andere vrienden. Als het echt zijn beste vriend is, moet deze ook maar wat water bij de wijn doen, net wat je zegt, hij zal er zelf een week voor de bruiloft hier zijn dus waarom moet jouw aanstaande zijn feest helemaal daar gaan houden?

15. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land

Omdat hij het balkan temprament van zijn moeder heeft geerfd:)
    Dat vinden ze leuk:(
    Ik snap het ook niet. Daarom de stress.
    Hij kan in mijn ogen gewoon hier komen en hier feesten.
    Voor de rest is het een schat hoor;)
    En wil er zelfs niet meer over praten zegt hij want met mij valt niet te praten:( Hij is er vast van overtuigd dat het niets uit maakt.

16. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Ik vind dat je helemaal gelijk hebt en verder sluit ik mij aan bij wat de meeste dames hier al gezegd hebben.. raar plan, niet leuk voor de vrienden hier, duur grapje, te kort dag voor de bruiloft.
    Ik zou zeggen.. ze verzinnen maar lekker wat anders!

Succes ermee meid!

17. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Haha dat vind ik een goeie! Met wie valt er nu niet te praten?? Nee meid, ik geef je groot gelijk dat je het er niet mee eens bent. En idd, een vrijgezellenfeest zou ik nooit zo kort voor de bruiloft vieren.

18. mirjam2112

mirjam2112 Niet meer actief

Ja Kroatie is niet naast de deur. Had het Belgie / Duitsland geweest dan ben je met een paar uurtjes thuis.

Ik zou het ook niet leuk vinden. Kan je hem niet voor het blok zetten??
    (Wat hij zegt, dan kan ik net zo goed blijven. Dat jij dan zegt 'dan hoef je niet meer terug te komen') Of werkt dat niet bij hem ??

Als hij 4 dgn voor de bruiloft terugkomt en er is iets met een vlucht dan heb je altijd nog 2 dagen extra. Maar vooral voor die vrienden is het niet leuk.

19. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nee ik vind niet dat je moeilijk bent ik zou precies hetzelfde hebben! Zowiezo heb ik een hekel aan vrijgezellenfeesten!! Laten ze toch altijd dingen doen die ik echt niet leuk vind en zou dan chagerijnig zijn op de bruiloft zelf ;)

20. draga

draga Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.657
    0
    36
    drentse land

Heb al gezegd dat hij daar dan wel kon blijven:x
    Maar helpt niets bij hem.
    Al laat ik de vloer onder lopen met tranen heeft geen efect op hem:$ In deze situatie dan als er echt iets emotioneel is van mij kant natuurlijk wel.
    Ik hoop dat zijn vrienden hier hem er van overtuigen. Al moet ik het dan wel van zijn nederlandse vrienden hebben;)
    De balkan vrienden zijn het met hem eens denk ik.
    Voor de rest is hij absoluut niet moeilijk, hoor.
    Maar in dit geval. Ik gun hem het niet zegt die.
    Dat klopt niet want hij is al vaker gegaan ook wel voor een voetbal wedstrijd of iets dergelijks.
    Vind het gewoon te kort dag en het kostenplaatje te hoog voor zijn vrienden.

Deel Deze Pagina