Het spijt mij ontzettend als ik erover heen heb gekeken Maar bestaat er al een topic voor zwangere vrouwen die uitgerekend zijn in maart 2015? Ik zelf ben rond 8 maart 2015 uitgerekend...zou het leuk vinden om met andere dames die ook rond die tijd zijn uitgerekend wat te kletsen hier..
Ja hoor, dan moet je een paar kopjes naar beneden kijken bij zwangerschapsclubs en bevallingslijsten, daar staat Maart gewoon bij, ik ben 26 Maart uitgeteld.
Hier ook! 11 maart 2015 uitgerekend (zie dat me banner niet echt klopt) kan de andere topic niet vinden trouwens hahah
Wat mij betreft kletsen we hier gewoon verder als dat "mag" ? Ik had het/de? andere topic wel gevonden, maar zag er wat stilletjes uit.. Hoe voel jij je?
Haha gezellig ik heb sinds de afgelopen week last van ochtend misselijkheid en avond misselijkheid..geen idee hoe ik ervan afkom... heb dan ook meteen hoofdpijn De rest voel ik me bet wel goed (op wat steken en krampen na haha) en jij?
zelfde.. ook soms ineens heel erg misselijk.. vaak moet ik dan gewoon even iets eten, dan gaat het wel weer.. de hoofdpijn komt me ook bekend voor... genoeg drinken! Met hoesten of niezen, pijn in de liezen, echt steken...auw! dan sta ik echt dubbel gebogen..ook al ben ik midden op straat.. haha ziet er natuurlijk niet uit.. hihi..
Die heftige steken die je dan hebt zijn bandenpijnen, dat is typerend bij onverwachtse bewegingen of niezen e.d.
Groeit je buikje ook al? Ik heb het gevoel al immens te zijn kan het zelfs al bijna niet meer intrekken
Ik voel het de laatste dagen inderdaad als ik mijn riem dicht wil doen.. Die staat nu een standje verder Ik kan toch niet nu al zoveel aangekomen zijn..of zal ik vocht vasthouden door de warmte? Dan praat ik meer over mn armen benen en gezicht..
Dames bij een van deze lijsten kunnen jullie je aansluiten hier vinden jullie nog veel meer meiden uitgerekend in dezelfde periode. http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/521643-uitgerekend-1-t-m-15-maart-2015-a.html http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/524453-16-31-maart-2015-mamas.html