grindvloer laten verwijderen!

Discussie in 'De lounge' gestart door mamatje, 7 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Hey dames,
    We hebben in de woonkamer grindvloer liggen maar nu vind ik hem niet meer mooi. We hebben hem al 2 jaar en al 2 jaar heb ik er problemen mee :(
    Ik wil het laten verwijderen omdat er een soort teer geur uitkomt. Ik heb geen kinderen, geen huisdieren maar het stinkt naar een soort lijm geur. Al vanaf dag 1!
    De leverancier wil een nieuwe vloer eroverheen leggen maar dat wil ik absoluut niet het is een open vloer ben bang dat het blijft stinken.
    Iemand enig idee wie hem kan verwijderen?

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

als je z'n vloer wil verwijderen kost het je erg veel geld.wij hebben in ons andere huis zon vloer laten verwijderen.die was 36 m2 en dat koste ruim 2000 euro

3. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Kun je hem niet eerst laten afdichten met een laklaag? Dat scheelt misschien ook, en is stukken goedkoper.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.011
    1.837
    113
    Provincie Groningen
    Of misschien kan je er gewoon een andere vloer overheen leggen?

5. zeppie

zeppie Actief lid

9 feb 2008
    268
    0
    0
    Landgraaf
    Wij hebben ook zo'n vloer maar die ruik je niet.
    Ja misschien kun je die nieuwe vloer er over leggen.

6. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Heb je m wel eens gereinigd met een waterstofzuiger?

7. Dushi

Dushi Niet meer actief

Zoeken op Epoxy en dan maar bellen naar het bedrijf of ze het ook kunnen verwijderen (ipv leggen).

Succes.

8. mamatje

mamatje Actief lid

14 aug 2007
    417
    0
    0
    Ja het probleem is dat we in een nieuwbouwwoning wonen en de vloer ligt er maar 2 jaar. Als we er een ander vloer over heen leggen ben ik bang dat het nog gaat stinken. Ik heb boven ook grindvloer liggen maar daar heb ik geen problemen mee vind het ook wel hartstikke fijn zo'n vloer maar beneden verdieping hebben we gewoon pech gehad. Waarschijnlijk een fabrieks fout. Want de gene die het heeft gemaakt is al een paar keer geweest en ook de grind leverancier ze geven toe dat het hun fout is maar nu heb ik ook een vloerverwarming. Hoop niet dat het een probleem zal zijn.
    En blusvrouw: Weet jij nog welk bedrijf het heeft verwijderd?

9. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.302
    204
    63
    Hoi hoi,

Wij hadden ook een grindvloer. En idd die krengen stinken ontzettend!
    Wij hebben vloerverwarming in de grindvloer laten frasen en daarop een tegelvloer gelegd. Nu ruikt het zelfs met 30 graden heerlijk fris in huis :D .
    De vloer eruit breken schijnt een drama te zijn. Wel dient een grindvloer prima als ondervloer (is ie tenminste nog ergens goed voor hihi) voor hout of tegels.

Veel succes

10. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Wij hadden ook een grindvloer, wat een ellende zeg! niet schoon te krijgen/houden! Wij hebben m goed schoongemaakt met een water stofzuiger, en daarover heen dus laminaat gelegd, geweldig! hadden we veel eerder moeten doen :D

Deel Deze Pagina