Hallo Ik lees veel over mensen met een lange cyclus als ze zijn gestopt met de pil. Ik ben op 21 aug gestopt met de pil en had een bloeding de 26e augustus. Nu ben ik alleen afgelopen maandag 19 sept ongesteld geworden. Ik had dus een cyclus van 24 dagen. Zijn er meer vrouwen die dit ook hebben gehad? Hoe ging het toen verder? Wanneer is dan de eisprong geweest?! De een zegt 14 dagen eerder en de ander 10 dagen eerder. Ervaringen zijn zeer gewenst!
Ik ben 20 augustus gestopt en werd ongesteld op 24 augustus. Heb zo'n app gedownload om het nu te volgen. Die gaf aan dat ik eigenlijk morgen ongesteld moest worden maar werd het vandaag. Gelijk al vrij normaal voor een eerste cyclus, het verbaasd mij omdat ik PCO heb/ had en zo'n 8 jaar terug helemaal geen normale cyclus had. Als je een kortere cyclus heb kun je ovulatie testen halen. Heb ik deze maand ook gedaan. Bij de action 5 voor 2,50. Ik heb blijkbaar toch mijn eisprong gemist. Ik heb geen kinderwens trouwens maar ben gestopt om te kijken of mijn humeur en hoofdpijn beter werden.