Hallo, Ik heb al eerder de eetwijze : grip op koolhydraten gedaan en wil er nu weer mee gaan beginnen, nou dat wil zeggen vanaf 1 januari. Dit omdat ik wel voldoende koolhydraatarme dingen in huis wil hebben. Ik vind : samen werk beter dan alleen! Dus wie doet dit ook of wil dit gaan doen en wil er samen tegenaan gaan? Ik ben ook lid op het GOK forum alleen daar heb je zo'n grote groepen dat ik het kletsen bijna niet bij houd. Ik hoop natuurlijk op reacties !
Hoi Mamma van Stef en Tijs, Ik doe al 3 jaar GOKken. De ene keer wat strenger dan de andere keer. Afgelopen zomer toch weer wat vakantiekilo's aangekomen en in september weer streng geGOKt en nu weer 7 kilo eraf en op mijn streefgewicht. Voor mij is dit de ideale manier om op gewicht te blijven. Heel veel succes! Liefs jufaman81
Ik heb het ook al eerder gedaan. De eerste dagen waren lastig maar dan vond ik het een hele fijne manier van eten. Geen snaaitrek en energie genoeg. Super zeg dat je al op je streefgewicht bent! Ik moet minimaal 8 kg kwijt
Ik ben wel op mijn streefgewicht, maar ik moet echt uitkijken met wat ik eet! Alles komt er meteen weer aan. Behalve als ik consequent GOK. Dan blijf ik op gewicht en ik voel me stukken beter. Het gaat niet heel hard met GOKken, maar hoe langzamer dat het gaat, hoe beter dat het op lange termijn er af blijft... 3 jaar geleden ben ik eerst met shakes (cambridge) 15 kg afgevallen. Omdat ik onder controle van een dietiste stond wilde ik voorgoed mijn eetpatroon aanpassen. We hebben verschillende manieren doorgenomen en besproken. Het koolhydraatarm eten sprak mij het meeste aan en dan met namen GOK van Yvonne Lemmers. Daardoor ben ik nog eens 5 kg afgevallen!