Hallo allemaal Mijn vriend en ik hebben voor het 1ste een vakantie via vakantieveilingen.nl We gaan er even lekker tussen uit met de kids naar slagharen. Hebben jullie ook ervaringen met vakantieveilingen?
Wij zijn net terug van een weekje camping Dierenbos, ook via vakantieveilingen...heerlijke vakantie gehad voor een mooi (klein) bedrag...goede ervaringen dus
Ik ga vanaf volgende week ook kijken op vakantie veilingen. Misschien dat er nog een leuk last-minute tussen zit!
Wij hebben via vakantieveiling een camping op frankrijk "geboekt" 10 dagen, luxe tent met bedden magnetron en stromend water voor 150 euro
Wij gaan 24 Augustus naar slagharen toe met de kids. Hoop dat ze het een leuke verrassing vinden. Maar dat vinden ze wel Ze hebben gezegt dat ze graag op vakantie zouden willen Dus mijn vriend en ik zijn maar eens gaan bieden. Meeste wat er op stond op die site was ook wel leuk maar helaas zijn de kinderen die weken van de vakantie bij hun moeder. Fijn dat jullie er positieve ervaringen mee hebben Ik ga ook een keer kijken voor een weekendje limburg Juist omdat ik er zelf vandaan kom.
Ik doe heel veel via vakantieveilingen. Ideaal! Vorig jaar week stacaravan in Bretagen voor 57 euro en dit jaar een week stacaravan in Toscane voor 135 euro. Lang weekend texel, verwendagje sauana noem maar op haha. Het is even zoeken en je moet een beetje geluk hebben maar tot nu is het altijd een succes geweest!
Wij zijn vrijdag net terug gekomen van een midweekje in bospark lunsbergen via vakantieveilingen voor 60euro!! Heerlijk genoten, zo nog even last minute met z'n tweeen weg. Ook via vakantieveilingen naar pattycoat geweest in carre, ook erg geslaagd. Voor een leuke vakantie kijken we eerst op vakantieveilingen, erg tevreden over!
Ja, laatst nog! Hebben nu een tegoedbon voor de Zwaluwhoeve! Daarvoor zijn we ook al eens geweest en ook een keer naar een concert en pretpark. Erg divers eigenlijk haha.
Klink heel leuk allemaal. Wij gaan er vanaf nu ook eens wat meer rondkijken. Eerst even iets voor de kids en dan even voor ons zelf..
Hier ook een fan hoor De toppers, dolfinarium, apenheul, ouwehands dierenpark, eten bij de griek in Scheveningen, eten bij de griek in Gouda, eten in kijkduin haha waar eet je tegenwoordig nog vijf gangen met 2 personen voor 22 euro !