Loontje haha nee hier werkt iets dat veel effectiever is (voor 2 maanden) Ik bel/sms hem dus echt niet he.. Gewoon chagrijnig, boos en pislink zijn als hij thuis komt heeft ie een hekel aan en werkt prima voor een paar weken haha..
De hollandse P*kstraf dus Gelijk heb je hahaha. Nee hier echt aan de bel gehangen.Manlief en ik krijgen echte ruzie als ik zo zou reageren(ik steenbok dus zit er lekken bovenop qua opmerkingen ed.Die monden in fikse ruzie's dan)
haha dat doe ik normaal gesproken ook alleen bij mn man werkt dat dus totaal niet.. Hij zou zich rustig nog een keer omdraaien en in slaap vallen..
Ok, dan ben ik dus blijkbaar heel apart, maar ik zie het probleem niet zo. Dan heb je het misschien wat drukker, maar dat is toch ook niet zo erg voor een keer. Stop je de kinderen straks lekker in, doe je de keuken nog even, chickflick kijken met wat chips en cola, maskertje op en lekker relaxen. Dat maakt toch voor een keer niet zo veel uit? En dat hij boos wegloopt dat snap ik ook nog wel een beetje Als ik iets wil doen, en mijn man zegt dat dat niet mag, dan zou ik dat zelf ook niet leuk vinden. Misschien is hij gewoon teleurgesteld omdat hij graag wil, en het niet mag van jou? sorry..
Mijn man maalt er ook niet om...Uhm ik trouwens ook niet.Het is maar bijzaak.Dus zou hem er niet mee hebben.
Op zich niet, maar mijn man gaat op maandagochtend weg en komt op vrijdagnacht pas weer thuis.. Dan is het in het weekend wel prettig om een handje extra te hebben.. En als hij om 21.00 uur weg zou gaan was het misschien wel anders.. maar het is nu en direct, want anders hoeft het niet meer.. Als hij nu had gezegd dat hij graag heen wilde, omdat hij zin heeft in stappen (o.i.d. elk geval iets op een normale toon) valt er met mij best te praten.. maar om boven te komen en dan te zeggen dat de keus aan mij is... en dan boos worden als het antwoord m niet zint.. nee daar hou ik totaal niet van..
Je had ook kunnen zeggen, "prima, nadat je me hebt geholpen in de keuken". Als jij boven met de kleine bezig bent, wat doet hij dan in de tussentijd?? Zo doen wij het hier. Ik ga met de kleine meid douche en hij ruimt beneden de zooi op.
Tsja, hij laat de keuze aan jou, maar eigenlijk heeft hij toch zelf al besloten.... Ik zou de boel een beetje de boel laten. Dan het huis maar eens wat minder op orde! Hopelijk is hij morgen toch nog op tijd thuis voor een dagje dierentuin en is hij die afspraak niet vergeten.... Voor nu: Ga lekker relaxed op de bank hangen. Neem er wat lekkers bij en geniet van de rust! Hij heeft op dit moment ook een leuke avond waarschijnlijk.
Ik snap het probleem ook niet. Okay, nu gaat hij niet. Zit hij "gezellig" samen met jou op de bank. Volgens mij zat ik daar op zo'n moment liever alleen. Ik snap dat je het prettig vindt dat je man je helpt in het huishouden omdat hij al de hele week weg is. Maar andersom is het natuurlijk ook zo dat jouw man misschien wel leuke dingen met zijn vrienden wil doen omdat hij die bijna niet ziet aangezien hij de hele week weg is. En wat betreft jouw drukte...dat is maar net wat je er zelf van maakt. Kwestie van prioriteiten. Je maakt nu ook tijd voor zp tenslotte.
Queen maar de keuken is opgeruimd Nogmaals, het gaat met name om de manier van het overleggen.. Het stappen op zich vind ik niet zo'n probleem.. Maar op deze manier kan ik er echt flink van balen..
Ik snap het probleem ook niet.. maar hier is mijn man dan ook nooit thuis s´avonds of vertrekt weer wanneer ik nog met de kinderen aan het eten ben. Je kunt toch gewoon je kind douchen en in bed stoppen en dan gewoon die kook-spullen opruimen?
@Roeltje, Dan snap ik het nog niet hoor. Hij vraagt jouw toestemming maar het is toch vrij normaal dat hij het niet leuk vindt als jij die niet geeft. Een kind is tenslotte ook teleurgesteld als hij geen ijsje van zijn moeder krijgt
Tja, misschien zie ik ook wel problemen die er niet zijn, maar het komt dit weekend gewoon echt niet uit.. Lenn is strontverkouden, flink aan de diarree, was afgelopen nacht om 4 uur wakker en wilde niet meer slapen.. afgelopen week heeft hij 3 nachten doorgeslapen, de rest van de afgelopen 6 maanden is dat sporadisch voorgekomen.. En als hij dan zo nodig moet, is het dan teveel gevraagd om de keuken op te ruimen terwijl ik Lenn onder de douche zet en naar bed breng? Om dan een uurtje later heen te gaan? Voor morgen zijn er dingen afgesproken.. En meneer krijgt één smsje en alles moet gebeuren zoals het hem uitkomt..
Maar als je zoontje strontverkouden en aan de diaree is dan zit je morgen toch niet te wachten op een dagje dierentuin?
Tuurlijk snap ik dat hij het niet leuk vind.. maar ik wil ook wel eens iets als het niet uit komt.. Maar als hij de keus aan mij laat, moet hij niet gaan miepen als het hem niet aanstaat..
jazeker heb ik dat gevraagd.. anders wil hij het nog wel eens 'vergeten' Voor ik Lenn naar boven bracht en voor hij een smsje kreeg.. maar daar had hij geen tijd voor, want hij moest omkleden en direct weg..
Ik kan me wel voorstellen dat je je eraan ergert hoor Roeltje. Ik heb dat ook, maar dan niet direct omdat het op het laatste moment is maar meer om het feit dat hij dan gaat zitten mokken en zo de sfeer verpest. Of eigenlijk had hij al besloten om toch uit te gaan en is het vragen meer voor de vorm. Dan heb ik echt zoiets van kom dan even zeggen dat je uit gaat in plaats er een vraag van te maken waar geen ruimte meer is om negatief op te antwoorden.