grmbl snap jij dat nou??

Discussie in 'De lounge' gestart door Slagroomtoetje, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Vandaag was er een paasbrunch georganiseerd in 't hotel. Ruim 100 man gereserveerd waarvan ongeveer 20% kiddo's..
    Ik met mijn vriend de paaseieren verstoppen buiten en ja hoor... Binnen NO TIME waren de paaseieren weg!!
    Niet erg natuurlijk, want kinderen gaan ze zoeken...

Maar ik kon mijn ogen niet geloven joh. Een vader gaf zijn twee dochters een grote plastic tas en zei: "Stop hier alle eitjes maar in die je kan vinden...!" En hoewel de paasbrunch net in volle gang was (en wij ongemerkt de eitjes hbeben verstopt), kwamen hun terug met ALLE eitjes! :evil: (Oke, we zijn drie keer gaan verstoppen - zo'n 50 eitjes per keer, maar toch!)

Snap niet waar sommige mensen het fatsoen vandaan halen. En al die andere kinderen dan? Jemig zeg..! En die vader maar lachen met zo'n smile vna: "Schattig he!" EUGH!

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Mensen... Je moet er mee leren leven :) hahaha

Maar idd weer een erg mooi voorbeeld van hoe egoistisch een persoon kan zijn!

Wel mooi dat jullie de paassfeer gezellig probeerde te houden!

3. Slagroomtoetje

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Was zo vervelend :( Zie je ouders met kinderen naar buiten gaan om eitjes te zoeken, komen ze beteuterd terug omdat 2 kleine kinderen alles hebben meegenomen... BAH :(

4. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    :confused:

Gatverdamme dat mensen zo hebberig kunnen zijn!!!

5. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Jeetje wat fijn egoistisch weer zeg...
    Mooi voorbeeld voor je kinders ben je dan als pa :rolleyes:

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik vind dat je de ouders daar best op mag aanspreken.
    Bij Sesamstraat leren ze toch ook dat je moet delen?

7. Slagroomtoetje

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Het probleem was dat ik niet in die functie was om er wat over te zeggen, en dat een medewerker van het bedrijf (barbediende) buiten stond te roken en aan het lachen was over het feit dat die kindjes alle eitjes aan het rapen waren...

Heb me werkelijk druk lopen maken daarover, snap het gewoon niet. Als het mijn kinderen waren geweest hadden ze max. 5 eitjes mogen zoeken en de rest mogen laten liggen voor de andere kindjes.

8. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja precies... of zoiets...

9. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Dat was bij ons op de kinderboerderij vroeger zo opgelost; Iedereen die binnen kwam kreeg een lege eierdoos (6 stuks paste erin). Overal lagen gekleurde houten blokjes verstopt. Als je er 6 gevonden had ging je die bij de baas inwisselen voor een doos echte eitjes of een chocolade iets (weet niet meer wat). De houten blokjes konden opnieuw verstopt worden en ieder jaar weer opnieuw gebruikt worden. Voor de kindjes maakte het niet uit, die vinden het zoeken gewoon leuk! Is dat een idee voor volgend jaar?

Deel Deze Pagina