Ach ja Mimi, ik snap het ook wel als je het zo nuchter neerzet (wist trouwens niets van die krasactie), maar het is gewoon zò irritant als je met alles wat je in je hoofd hebt misgrijpt...Ik ga het morgenavond nog maar een keer proberen, samen met m'n schoonmoeder...
haha snap ook wel dat het op dat moment irritant is hoor..maar het is de realiteit dat het zo gewoon werk.. Wij wisten wel van die krasactie want.. wij hebben dus 90 euri teruggekregen.. Heel vervelend.. Dus morgen heen en het goede kaartje trekken nadat je betaald hebt!!
frustratie maarre... inderdaad eerder shoppen voortaan haha, heb de kados als 2 maanden in huis lekker via intertoys.nl en bol.com
Twee maanden terug had ik me centjes nog niet voor elkaar. We hebben een mega verbouwing gehad van de zomer en ik moest echt even doorsparen voor de sint kadootjes
ik ben om die reden al het hele jaar aan het sprokkelen (centjes ook, maar ook zodat ik zeker weet dat ik alles in huis heb)
Heb als weekend baantje vroeger bij de Bart Smit gewerkt en wij kregen in nov en dec bijna iedere dag nieuwe vracht. Dus vind dit idd ook niet kunnen, jammer hoor. Maar idd online bestellen dan?
Hier afgelopen weekend nog wel aardig vol. Al wel wat lege schappen. Maar nog veel mensen die nu de cadeau's 'pas' gaan inkopen hoor! Snap wel dat je baalt. Idd misschien maar online shoppen.
We gaan morgen naar Toys XL in Alkmaar. Hopen dat die wel op de juiste manier inspelen op de december gekte Het gaat gelukkig nog maar om een paar dingetjes, het meeste is binnen. Dus denk dat het helemaal goed gaat komen..
bij intertoys is het standaard dat er veel uit boek niet verkrijgbaar is.. zeker als het koopjes zijn.. verklaring intertoys roermond: die dingen staan er alleen maar in om klanten te lokken en vaak hebben we het helemaal nooit gehad. dus tis zowieso een winkel waar ik niet naar toe ga... maar dat er zoveel lege schappen zijn vind ik niet helemaal slim nee met nog half week tot pakjesavond.
Zo'n winkels hebben aan mij dus geen klant. Ik ga altijd heel doelbewust winkelen en als ik iets zie in een boek/folder dan ga ik om dat te kopen. Als ze het niet hebben dan is het pech, ik laat me niet verleiden om dan andere dingen te kopen. Ik ga dan online zoeken naar wat ik wil of als daar geen tijd meer voor is dan ga ik naar een totaal andere winkel want de zin om mijn centjes in de 'misleidende' winkel uit te geven is dan ook al weer weg.
toys xl is inderdaad gevuld,.. dus daar kan je je slag slaan en anders even verder rijden naar middenwaard in heerhugowaard,. daar een gevulde bart smit en intertoys op 10 meter afstand van elkaar..
Nou, we zijn geslaagd hoor Toy'sXL was inderdaad goed gevuld en de drukte viel gelukkig mee. Ik ben blij