Samsung B3410 vraagje..

Discussie in 'De lounge' gestart door Scarabee, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Wie heeft een tip of kan iets vinden over de toetsenbord verlichting ? Ik heb het toestel al meer dan een jaar, maar kan me dus niet meer herinneren of er nou verlichting in het toetsenbord zat, en ik kan het ook helemaal nergens vinden op Google :( Ik kan die hele knopjes niet meer zien nu het zo vroeg donker is, en ik alleen maar sfeerverlichting heb in de huiskamer!

Wie o wie weet hoe ik het aan kan zetten, of of het überhaupt een functie is?

2. Locusta

Locusta Niet meer actief

Ff googlen op naam telefoon + handleiding?

Kun je niet naar instellingen gaan en daar ergens zoeken op verlichting/(scherm) helderheid oid?

3. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Staat niets in de handleiding erover..(heb gezocht op ligt en alles gelezen over toetsenbord) Verlichting/helderheid heb ik wel gevonden, maar dat is alleen voor het scherm, en niet voor de toetsen.

Irritant joh!

Bedankt voor het meedenken!

4. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Misschien kan er iemand met dezelfde telefoon bevestigen dat er géén verlichting op het toetsenbord zit ? :D

5. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Bij mijn vriend zijn tel is het toetsenbord wel verlicht zodra je het opendoet. Staat ook niks van in het menu, is volgens mij automatisch. Is het licht van je toetsenbord misschien kapot? Zou er even mee naar de winkel gaan.

6. Scarabee

Scarabee VIP lid

12 dec 2010
    6.482
    1
    38
    n.v.t.
    Ik ben erachter gekomen wat het was! Echt superstom ... mijn accu was bijna leeg toen ik hier probeerde te smsen en ik gefrustreerd raakte omdat ik niets zag.. laat de accu altijd helemaal leeglopen, dus dat duurt meestal wel eventjes, maar toen ik em weer ging opladen deed de verlichting het weer :D:D

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    hahaha nou gelukkig doet ie het weer! :D

Deel Deze Pagina