Zou jij het geslacht al zeggen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Lovelylonnes, Jan 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Zou jij het geslacht zeggen als je het wist?

1. Ja

2. Nee

3. Misschien

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hoi hoi,

Vorige week hebben wij tijdens de echo gehoord wat het geslacht van ons kindje is.

Nou doen wij net alsof we niks weten maar wat zouden doen?

groetjes
    Lonneke

2. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik zou het niet zeggen denk ik...

Maar goed ik heb ook altijd gezegd dat ik niet zou willen weten wat het is terwijl ik nu wel denk, hmmm... wat zit daar, hahaha...

Gelukkig hoef ik die knoop niet door te hakken want mijn man wil absoluut niet weten wat het wordt!

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik wilde het bij Lianna wel weten en mijn man niet. Helaas voor hem zag hij het zelf bij de echo. We hebben aan goede bekenden wel verteld wat het zou worden. En bij deze wil ik weer zo doen.

4. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    wij willen het wel weten, maar vertellen het verder niemand!

5. Niet meer actief

wij weten het en houden dus al bijna 20 weken onze mond dicht, valt hier best wel mee gelukkig!
    niemand vraagt er ook naar! ze willen het allemaal afwachten, geen zeurderige familie en vrienden!

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    bij daan wisten we het en binnen een week praten we ons mond voorbij :)
    Nu willen we het niet weten omdat alles waarschijnlijk al o gepland word rondom de bevalling dat we zoiets hebben dan nog een beetje verasssing

7. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    4,181
    0
    36
    Nee, ik wil het zelf niet eens weten.

8. Samama

Samama Niet meer actief

Als mensen vragen of we weten wat het geslacht is, zeggen we wel Ja, maar verder houden we onze mond.

9. Chantje

Chantje Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,432
    0
    0
    amersfoort
    iedereen mag weten dat wij een meisje krijgen. Haar kamer is al roze en ik ben erg slecht in "geheimpjes" bewaren! Elke keer als ik iets meisjesachtig koop wil ik het ook aan iedereen laten zien!

Ik vind het erg knap als mensen het voor hun kunnen houden!

10. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

Oct 13, 2006
    994
    0
    0
    Wij wilden het geslacht niet weten, maar kwamen het per ongeluk toch te weten omdat het expliciet wel op het echoformulier stond vermeld naderhand. Foutje bedankt.

Maar dat houden we verder maar voor ons.. Het was immers de bedoeling dat we het niet zouden weten.

11. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,045
    0
    0
    Ik heb voor mis gekozen weet het nog niet bij de andere 2 heb ik het wel gezegt bij deze hou ik het ms als verrassing :D

12. Juud

Juud VIP lid

Nov 21, 2006
    9,608
    0
    0
    Wij hadden ervoor gekozen het niet te zeggen, omdat de verrassing dan groter was. En het was leuk om die weddenschappen aan te horen ;)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    iedereen hier is er van overtuigd dat het een jongetje wordt. we hebben er voor gekozen het niet te zeggen maargoed, mensen zijn er toch van overtuigd...

14. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij willen het wel weten en niet vertellen. Maarja, ik ben ook zo iemand die altijd alles wil vertellen en laten zien enzo. Dat was bij de bruiloft vorig jaar ook ;) ik kon weinig verborgen houden :) . Dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan!

15. croky

croky Actief lid

Aug 9, 2007
    428
    0
    0
    Ik ben veel te nieuwsgierig naar dat kleine wezentje, dus we willen het heel graag weten!
    Daarnaast ben ik een grote flapuit en wil m'n blijdschap graag met iedereen delen, dus iedereen mag het weten.

De naam houden we wel voor onszelf.

16. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

Dec 18, 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ik wil wel weten wat het word maar verder houden we ons mondje dicht ;)

17. joma

joma VIP lid

Jan 24, 2007
    28,689
    0
    0
    Veldhausen-Germany
    Ik wilde het eerst niet weten maar me mannetje wel dus hebben gekozen om het wel te weten en ik had zoeits als ik het weet mag iedereen het weten ook ivm met spullen die je al koopt enz! en heb er geen spijt van ! ;)

18. WishfulDreaming

WishfulDreaming Fanatiek lid

Jun 24, 2007
    1,643
    51
    48
    Female
    België
    Wij weten het het ondertussen ook al even
    en houden nog steeds onze mond goed dicht ;)

19. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Wij weten/zeggen het niet!
    Zelf ben ik er haast van overtuigd dat we een jongetje krijgen, en dat vinden we heel leuk, maar zo jammer dat de hele omgeving vindt dat ik maar een meisje moet krijgen, want dat is leuker als je al twee jongens hebt!
    Dit vind ik echt prut! Net alsof we niet blij zouden zijn met een jongen!
    Sterker nog: ik heb nu al het gevoel dat ik m'n lieve kleine jongetje steeds moet verdedigen tegenover iedereen die ons een meisje heeft toebedacht. :confused:
    Kijk, als het een meisje is, is het ook prima hoor, maar een jongen net zo goed, het is toch je eigen kind!

20. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

Jun 14, 2007
    465
    0
    0
    Wij wilden het weten en nu weten we het eindelijk ook (vorige keer konden ze het namelijk niet zien) :).
    We hadden wel gezegd het tegen iedereen te zeggen, omdat we niet echt zin hebben om steeds al onze woorden te wikken en wegen. Mijn man had zich binnen de week trouwens al versproken :D .
    Bij ons mag dus iedereen weten dat we een jongentje krijgen!

Share This Page