Hoi hoi, Vorige week hebben wij tijdens de echo gehoord wat het geslacht van ons kindje is. Nou doen wij net alsof we niks weten maar wat zouden doen? groetjes Lonneke
Ik zou het niet zeggen denk ik... Maar goed ik heb ook altijd gezegd dat ik niet zou willen weten wat het is terwijl ik nu wel denk, hmmm... wat zit daar, hahaha... Gelukkig hoef ik die knoop niet door te hakken want mijn man wil absoluut niet weten wat het wordt!
Ik wilde het bij Lianna wel weten en mijn man niet. Helaas voor hem zag hij het zelf bij de echo. We hebben aan goede bekenden wel verteld wat het zou worden. En bij deze wil ik weer zo doen.
wij weten het en houden dus al bijna 20 weken onze mond dicht, valt hier best wel mee gelukkig! niemand vraagt er ook naar! ze willen het allemaal afwachten, geen zeurderige familie en vrienden!
bij daan wisten we het en binnen een week praten we ons mond voorbij Nu willen we het niet weten omdat alles waarschijnlijk al o gepland word rondom de bevalling dat we zoiets hebben dan nog een beetje verasssing
Als mensen vragen of we weten wat het geslacht is, zeggen we wel Ja, maar verder houden we onze mond.
iedereen mag weten dat wij een meisje krijgen. Haar kamer is al roze en ik ben erg slecht in "geheimpjes" bewaren! Elke keer als ik iets meisjesachtig koop wil ik het ook aan iedereen laten zien! Ik vind het erg knap als mensen het voor hun kunnen houden!
Wij wilden het geslacht niet weten, maar kwamen het per ongeluk toch te weten omdat het expliciet wel op het echoformulier stond vermeld naderhand. Foutje bedankt. Maar dat houden we verder maar voor ons.. Het was immers de bedoeling dat we het niet zouden weten.
Ik heb voor mis gekozen weet het nog niet bij de andere 2 heb ik het wel gezegt bij deze hou ik het ms als verrassing
Wij hadden ervoor gekozen het niet te zeggen, omdat de verrassing dan groter was. En het was leuk om die weddenschappen aan te horen
iedereen hier is er van overtuigd dat het een jongetje wordt. we hebben er voor gekozen het niet te zeggen maargoed, mensen zijn er toch van overtuigd...
wij willen het wel weten en niet vertellen. Maarja, ik ben ook zo iemand die altijd alles wil vertellen en laten zien enzo. Dat was bij de bruiloft vorig jaar ook ik kon weinig verborgen houden . Dus ik ben benieuwd hoe het zal gaan!
Ik ben veel te nieuwsgierig naar dat kleine wezentje, dus we willen het heel graag weten! Daarnaast ben ik een grote flapuit en wil m'n blijdschap graag met iedereen delen, dus iedereen mag het weten. De naam houden we wel voor onszelf.
Ik wilde het eerst niet weten maar me mannetje wel dus hebben gekozen om het wel te weten en ik had zoeits als ik het weet mag iedereen het weten ook ivm met spullen die je al koopt enz! en heb er geen spijt van !
Wij weten/zeggen het niet! Zelf ben ik er haast van overtuigd dat we een jongetje krijgen, en dat vinden we heel leuk, maar zo jammer dat de hele omgeving vindt dat ik maar een meisje moet krijgen, want dat is leuker als je al twee jongens hebt! Dit vind ik echt prut! Net alsof we niet blij zouden zijn met een jongen! Sterker nog: ik heb nu al het gevoel dat ik m'n lieve kleine jongetje steeds moet verdedigen tegenover iedereen die ons een meisje heeft toebedacht. Kijk, als het een meisje is, is het ook prima hoor, maar een jongen net zo goed, het is toch je eigen kind!
Wij wilden het weten en nu weten we het eindelijk ook (vorige keer konden ze het namelijk niet zien) . We hadden wel gezegd het tegen iedereen te zeggen, omdat we niet echt zin hebben om steeds al onze woorden te wikken en wegen. Mijn man had zich binnen de week trouwens al versproken . Bij ons mag dus iedereen weten dat we een jongentje krijgen!