Hoi meiden, Ik weet dat hier een boel beebjes zijn die de hele dag door trappelen, maar zijn er ook beebjes net als die van mij die niet de hele dag door trappelen. Maar een gewoon een paar keer op de dag zich melden?? Groetjes
Ik denk niet dat mensen letterlijk heel de dag hun baby voelen schoppen hoor! De baby slaapt ook veel.. Ik voel mijn baby wel met regelmaat.. Dat is `s avonds rond een uur of 10 en dan is hij echt goed wakker! Voor de rest overdag af en toe eens een "koprolletje" om het zo maar ff te noemen hihi.
Zelf voel ik haar in de avond altijd als ik op bed lig, en de rest van de dag af en toe door de dag heen. Een schepje, of ze draaid, maar ti's geen hele fanatieke sporter zeg maar
Ben in de 20e week(banner klopt niet). Ik voel mijn kleine ook niet de hele dag door. Maar ik ben dan ook "nog maar" 20 weken. Ukkepuk is dus nog wel klein. Merk wel dat het bewegen vd kleine nu ook wat meer richting mijn navel gaat, het zat eerst erg onderin mijn buik. Voelt nog steeds als spiertrekkingen, nog niet als schopjes. Laatst was ie wel heel heftig bezig, zat rustig te lezen, schrok me 2x kapot van een soort ontploffing of zoiets, haha! Wat ie ook niet fijn vind is als ik op mijn buik in bed lig een boekje te lezen, dan ligt ie klem, hihi, begint ie ook te bewegen. En soms heb ik het gevoel dat mijn baarmoeder in elkaar gedrukt word. Gevoel lijkt beetje op een hongerige maag die dan samenknijpt. Soms word ik weleens onzeker als ik 'm weinig heb gevoeld(zoals gisteren). Maar mss let ik er niet op als ik vanalles te doen heb. Vandaag 20 weken echo, dan horen we hoe het met hem/haar gaat, zo spannend!
Herkenbaar! als ik savonds tv zit te kijken is ie ook wakker. Hoop gedoe in mijn buik. Ook smiddags voel ik 'm weleens. Maar meestal is het toch als ik rustig zit. Als ik vanalles aan het doen ben, ben ik me er ook niet zo van bewust. Tenzij ik teveel hooi op mn vork neem, daar is het dan niet mee eens en laat ie wel ff merken Oja, en op mijn buik liggen mag ik ook niet meer:x
Hier ook.. bij mijn eerste zwangerschap voelde ik hem echt heel de dag door en dat ging dag in dag uit. Nu een hele rustige baby die ik af en toe voel en dan vooral als ik 's avonds op bed lig maar dat is eventjes en dan is het weer rustig.
Vooral 's avonds is het erg gezellig in mijn buik. Overdag slaapt ze denk ik voornamelijk door mijn bewegingen. Als ze eenmaal wakker is, is ze ook goed wakker. 'Vrees' toch wel dat ze onze karakters dubbel en dwars mee krijgt .
Hier ook een rustig kindje. Vaak als ik 's nachts wakker word om te plassen, is ze het meest actief. Dan tel ik zo 10/12 schopjes/koprolletjes achter elkaar. En soms overdag af en toe een plopje, maar verder echt niet heel heftig. Ik word er af en toe ongerust van maar volgens de vk is het goed als je per 24 uur 5 tot 10 bewegingen voelt, hoe groot of klein ook. En ik ben nu ook op de termijn aan het komen dat het kindje steeds minder ruimte heeft.
Ze slapen schijnbaar 16 tot 20 uur dus misschien is jouw kleine wel actief in de nacht en merk je het niet...
Ik heb ook echt een mega rustig kindje!! Zelf meerdere keren zorgen gemaakt en ctg gehad! Ik voel hem echt pas sinds 33 weken echt elke dag duidelijk.... Dat ik denk van ja! Bingo en dat ik ook mijn buik zie bewegen!! Op de echo's ( en heb er echt veel gehad ) nog nooit zien bewegen!! hooguit een slokje vruchtwater zien nemen!! Dus het kan!!
Ben blij om te lezen dat er meer beebjes rustig zijn, mijn placenta ligt ook voor, dus alles speelt mee. Maar je wordt er soms onzeker van
Hier ook een rustig kindje. Mijn dochter was heel druk in de buik en schopte er flink op los. Deze kleine man is een heel stuk rustiger. Ben benieuwd of dat na de bevalling ook terug te zien/ merken is.
schijnt dat er wel een overeenkomst te zien is. hier ook vrij rustig, meestal elke ochtend en avond wel even
Hier nog eentje vooral is het savonds en snachts erg grote partytime in mijn buik zodat ik er wakker van wordt de rest van de dag niks
Hier erg wisselend, er zijn dagen dat ik hem vaak voel maar er zijn eigenlijk vaker dagen dat ik denk; waar hebben ze het toch over dat enorme drukke getrappel...?? En bij zoonlief hetzelfde! Meestal zijn het bepaalde momenten dat ik hem dan eventjes veel voel, en dan zijn er weer uurtjes dat ik hem minder/weinig of amper voel
Ik voel de kleine ongeveer 1-2x per dag, en dan heb ik vaak niet eens door dat het de baby is, maar dan denk ik: TJONGEJONGE, wat rommelen mijn darmen zeg!!! (ik kan gevoel in mijn lichaam vaak niet plaatsen)