Vandaag om 9 uur heb ik een echo. Ik ben nog maar 5 weken en een paar dagen. Ik hoop dat we iets te zien krijgen. Al is het alleen maar een ring of zakje. Jullie zullen wel denken waarom een echo. In juni een miskraam en september een bbz dus nu heel vroeg gaan ze kijken of het op de juiste plek zit. spannend!!!
Hoop dat je een mooie echo zie vandaag en dat alles goed zit. Heel veel succes vandaag bij de echo! Duim voor je!
Wat toevallig lilo! Ik heb straks, om 10.15 ook een echo en ben ook 5 weken en 1 of 2 dagen. Ik krijg hem ook zo vroeg vanwege 2 eerdere bbz en een miskraam. Dus ook hier is alleen al 'iets' zien in de baarmoeder een overwinning! Hoewel ik natuurlijk stiekem hoop dat er al meer te zien is😉 Hoe gaat het met jou? Ik ben op van de zenuwen... pfff.. Mag het nu eens positief aflopen voor ons??? Succes he straks!!
Heel spannend! Hier precies tzelfde gehad ivm bbz eind september. Mijn echo was met 5w5d, zag toen een vruchtzakje met dooierzakje en een heeeel klein frummeltje. Veel succes!!! Ik weet hoe spannend het is.....
Die van mij was voor de termijn goed. Er was een vruchtzakje te zien in de baarmoeder😊😊 Ik ben zo blij!!! Nu hopen dat er over twee weken ook een hartje te zien is die klopt! Maar daar ga ik gewoon vanuit! Eindelijk een echo mee naar huis. Alle 3 de andere keren viel er niks mee te nemen dus dit is al super!! En hoe is het bij jou gegaan lilo?
Helaas helemaal niets te zien. Nu hopen dat het te vroeg was. Hcg 512 dus dat was mooi. 30 december terug voor echo. Als ik klachten krijg moet ik gelijk terug komen. Heb wat tranen gelaten. Nu gewoon afwachten.
Ah wat naar Lilo, die onzekerheid! Kan inderdaad heel goed zijn dat het nog te vroeg was. Ik duim voor je!
Net weer een echo gehad omdat ik toch wat klachten heb. In mijn baarmoeder een ring te zien!!!! Zo blij
Ooow wat fijn lilo!! Dat ziet er hoopvol uit! Bij mij was niet veel meer te zien dan dat hoor! Nu vertrouwen houden en hopen dat we snel een hartje zien kloppen!!! Jij ook gefeliciteerd he😊