Groei baarmoederslijmvlies en follikels

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Klaartje863, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Succes vandaag flora!

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Thxx, alles is goed gegaan:) weer zaadjes aan boord;)

Ik had vanochtend het idee dat mn eitjes al gesprongen zouden zijn en we hadden pas om 18:00u iui.. Baalde dus enorm, maar de gyn wilde na de iui wel even een echo maken om te kijken of ze eitjes er nog zaten.

En ja hoor!! Gelukkig zaten ze er nog, pff wat een opluchting!! Er is zelfs in 2 dagen tijd een ei bij gegroeid:$ dus heb nu 3 eitjes. Nou hopelijk moet het daarmee nu lukken.

3. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.631
    2.405
    113
    Jemig wat goed! Hoe groot was die derde dan? Grappig dat die dan eerder niet te zien was! En hoe groot waren die andere twee? Sorry beetje nieuwsgierig... : P
    en mavi jij al nieuws?

4. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ja ik ben gebeld en de gyn wil het nog is met clomid proberen..

Ik had voor mijn 2de zwangerschap ook clomid gebruikt maar toen bleef mijn baarmoederslijmvlies elke keer heel dun maar had ik wel eisprong. .dus ik ben benieuwd.

Spannend flora! Nu 2 weken duimen!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: ze afmetingen zijn nu niet opgemeten. Maar we waren alledrie ongeveer even groot. Dus ik schat rond de 19-20mm, aangezien de grootste woensdag al 18mm was. Woensdag was de 2e 16mm en de 3e geen idee, toen was er niet echt een derde te zien;)

@mavi: oh weer clomid, dat kan idd ook. Ben je nu meteen met spuiten begonnen? Hopelijk nu gewoon 1 ei en mooi baarmoederslijmvlies:)

6. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.631
    2.405
    113
    @flora: wow, drie volgroeie eitjes! Dan zou je toch moeten denken dat er toch wel 1 moet blijven 'plakken'... nou hoop het voor je!
    @mavi: nou ja clomid, dat is idd ook een optie. Moet je eerst je cyclus weer afbreken voor je mag beginnen?
    @hier: vanochtend is mijn temp enorm gedaald.... ziet er uit als vorige cyclus helaas... ben echt zo enorm aan het balen ervan :( Weet dat het nog niet definitief is, maar begin ook al wat krampjes te voelen dus ben heel bang dat ik wo/do gewoon ongi word... :(

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik moest toch nog even aan jullie denken? Hoe gaat het?
    Julia ik zag dat jij met een nieuwe ronde was begonnen toch? Waarom heb je maar zo weinig clomid ik dacht dat iedereen standaard met 50 mg begint.

En flora bijna testen toch? Spannend!

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    37,5mg is idd een vreemde hoeveelheid voor clomid. Dat is 3/4 pil dan toch? Zijn ze bang dat 50mg te veel is?

Zondag is mijn nod, dus nog even afwachten. Maar weet bijna zeker dat ik weer ongi ga worden:(

Hoe is het met jou mavi? Nu begonnen met clomid?

9. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.631
    2.405
    113
    hoihoi,
    mavi, zie dat je 14-4 met provera begint, daarna dus weer aan de clomid? Nou hopelijk gaat het goed werken voor je!
    Flora, nou ik hoop natuurlijk toch dat je je vergist en toch zwanger bent... zo niet, ga je dan verder met dezelfde dosis?
    Ik ben bij mijn eerste zwangerschap (2012) met 50mg begonnen, maar had toen overstimulatie (4 eitjes op cd11). Toen met 25 mg zwanger geworden in eerste ronde.
    Nu aan het proberen voor een brusje; 3 rondes op 25 mg gehad, maar laatste keer was mijn eisprong pas op cd24. Heb gevraagd of ik iets omhoog mocht en dat kon, vandaar de 3/4 tablet. Maar voel nu al steken in mijn eierstokken op dag 8 dus zit hem te knijpen dat er teveel eitjes komen... om eerlijk te zijn zou ik 3 wel heel eng vinden om te proberen omdat we nog niet superlang bezig zijn. Hoop dus op 1 of 2 eitjes ;) Moet zeggen dat ik er wel over zit te stressen, van had ik misschien beter er niet naar kunnen vragen enzo. De gyn vond het in eerste instantie niet nodig, verhogen, maar toen ik zei dat ik bang was dat er volgende ronde helemaal geen ei meer zou komen, ging ze akkoord. Maar nu zit ik hem te knijpen dus...

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Zo'n kleine ophoging lijkt me niet dat dat ineens voor overstimulatie kan zorgen. Maar zeg nooit nooit;) wanneer heb je je 1e fm?

Volgende ronde mag ik met 62,5eh beginnen. Deze ronde op 50eh begonnen en op cd 12 opgehoogd naar 75eh. Dus volgende ronde mooi er tussen in. Hopelijk dan meteen een goed ei:)

11. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.631
    2.405
    113
    dinsdag heb ik de 1e staan, cd13. dus ben heel benieuwd...
    en waarom denk je trouwens dat het niet gelukt is deze ronde? voel je al ongi-kwaaltjes of heb je al getest?
    Nou, hopelijk is het toch gelukt en heb je die 62.5 niet nodig! ;)

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Spannend, ik ga voor je duimen!

Ik heb idd weer typische ongi-kwaaltjes die elke maand weer precies hetzelfde terug komen. Dus ga ook niet meer testen, tenzij ik zondag niet ongi word. Maar testen zal niet nodig zijn denk ik..

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Vandaag ongi geworden:( helaas...

Maandag weer beginnen met spuiten en 21 april eerste fm. Hopelijk nu meteen een goede cyclus.

14. Blabla01

Blabla01 Actief lid

4 jun 2012
    172
    1
    18
    NULL
    NULL
    @Flora01, het schiet nog steeds niet op he... :(
    Balen van je ongi weer!!! Krijg jij geen uitgangsecho?

Sassefras01 vindt dit leuk.
  15. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.631
    2.405
    113
    He nee he flora wat balen nou toch!
    Ik had zoveel hoop voor je met die drie follikels ....
    Weet je al hoelang je door mag gaan zo met spuiten en iui ?
    Nou kop op meid; trek een lekkere zak chips open en nieuwe ronde nieuwe kansen ;)

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @blabla: ja deze ronde krijg ik wel een uitgangsecho omdat ik vorige ronde meerdere eitjes had en een enorm corpus luteum. Maar normaal gesproken, met 1 ei, hoef ik geen uitgangsecho.
    Morgen dus voor beide echos een afspraak maken, hopelijk kan ik morgen meteen terecht.

@julia: meestal doen ze 6 rondes met iui en daarna over op ivf:( maar dat is nog niet besproken met een arts. Hopelijk gaat het met iui nog lukken iig.

17. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Aaa wat jammer flora! Ik had ook goede hoop voor je met 3 follikels.. maar helaas het zegt toch niks..
    Ik zal voor je duimen dat het rustig is op je uitgangsecho.

Ik ben vandaag weer begonnen met de provera. Ik mocht eigenlijk morgen beginnen maar ach die ene dag zal ook niet veel uit maken na 3 weken wachten..

18. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.631
    2.405
    113
    @mavi:fijn dat je met provera kan beginnen, heb je gevoel dat je weer vooruit kan kijken he
    @flora: volgende week weer fm; hopelijk zitten en paar follikels en hoef je niet over op ivm.

Gister fm gehad;er zitten er twee! spannend want ik heb nooit twee gehad maar ben wel blij. Toch iets grotere kans op zwangerschap. Tweeling zouden we ook Ok vinden maar wel heftig dan zouden we er drie onder de twee hebben :$
    Vrijdag nog een fm en samenlevingstest

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @julia: super! Idd toch net wat meer kans:) fijn dat je zo goed op een lage dosis clomid reageert!
    Ik zou deze ronde ook graag weer 2-3 eitjes willen, maar denk dat het met 62,5eh gewoon eentje gaat worden.

20. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.631
    2.405
    113
    @Flora, en heb je je fm al gehad? Ben heel benieuwd! Hoop dat er minstens 1 eitje op je te wachten staat!
    Vrijdag slt gehad, was allemaal goed! Verder was het kleine eitje nauwelijks gegroeid dus is de vraag of die nog echt heeft meegedaan. Zondag of maandag eisprong gehad.
    Donderdag met zijn drietjes een week naar Ibiza, lekker! Hopelijk doet een week rust de innesteling goed ;)
    tot snel!

Deel Deze Pagina