Wat fijn dat alles goed is! Nu weer op de wachtbank dus? Ik heb vanavond pas de fm, dus moet nog even afwachten. Maar heb goed hoop, want ik heb al wat vruchtbaar slijm
Ik ga vrijdag ook weer de wachtbank op!! Ik had vandaag een follikel van 15,5mm en baarmoederslijmvlies 10mm donderdagochtend pregnyl en vrijdag om 18:00u weer iui! Spannend!! Zo blij, dat mn ei nu gewoon netjes doorgroeit
hoi Flora, wat fijn dat je een mooi ei had! (net ruim een week op vakantie geweest en even niet op zp geweest), IUI inmiddels geweest dus. Spannend, nu dus afwachten!! Hier dus een positieve test gehad.... heel blij... is nog vroeg dus nog afwachten of alles goed gaat natuurlijk. Nou hoop dat je snel een positieve test in handen hebt, het is je zo gegund!!! Ik zal je af en toe nog eens 'volgen', heel veel succes! x
Wauw julia! Super gefeliciteerd! Wat goed zeg. En flora merk jij al wat? Ik ben een tijdje maar heel weinig op zp geweest dus sorry voor de late reactie.. Ik ben inmiddels weer met clomid begonnen. Vandaag op cd 12 de eerste meting en ik had gewoon een follikel van 19mm en baarmoederslijmvlies van 6 mm. Dus gelijk de pregnyl gehad vanmorgen. EN nu op de wachtbank...
dankjewel dames!! mavi, wat fijn dat je zo goed en snel reageerde op de clomid! nu maar afwachten dan... spannend! en Flora, merk je al iets? Las ergens anders op zp dat je vaak vroeg al hoofdpijn krijgt, hoe is dat nu? zal duimen voor jullie
Tijd voor een nieuwe banner julia Voel je je zwanger, last van kwaaltjes? @mavi: wat goed dat clomid het zo goed doet! Succes op de wachtbank! Ik heb nog geen hoofdpijn en verder 0,0 last van kwaaltjes oid. Hoofdpijn kwam de afgelopen cyclussen steeds op 8 dpo, maar soms ook pas op 10 dpo. Dus zal vast nog wel komen.. Heb absoluut niet het idee dat het raak is namelijk. Nog een weekje afwachten.
haha, ja durf het nog niet een nieuwe banner. bang dat het toch nog mis gaat in deze vroege fase... 'k wacht nog even nee eigenlijk helemaal geen kwaaltjes. met een beetje fantasie kan ik zeggen dat mijn borsten een fractie groter zijn. heel af en toe eens een krampje. overigens was mijn temp op de dag van de eerste positieve test helemaal niet zo hoog (lager dan mijn normale max op +- week na eisprong). dus geen tekenen kan goed zijn! Hoop het voor je!
Flora, ik kijk even op zp vanochtend en ik zie zwanger onder je handtekening staan!!!! wauw, van harte proficiat zo geweldig!!! Ben zo blij voor je! x