Nog nooit van gehoord eigenlijk. In ieder geval heb ik tijdens de zwangerschap van mijn dochter 24u per dag een beugel bh gedragen en ze zien er nog top uit. Hoogstends dat het niet lekker zit.
Ik zou het echt niet weten.... t lijkt mij juist fijn als extra versteviging.... het is toch niet zo dat ze over de borsten alles afknellen?... Gewoon een juiste omvang maat nemen dan lijkt t mij gewoon geen probleem... Maar dat ben ik. Bij mijn eerste zwangerschap ook niet echt speciale bh's gedragen.. xx
Niet zichtbaar in iedergeval. Ik weet nog wel toen ik jaren geleden een keer een knobbel in mijn borst had dat ze van de mammapoli wel vertelden dat het borstweefsel wat verschil had. Zag er iets anders uit. Ben nu wel een beetje bang dat 1 kant groter is omdat er weer iets groeit wat niet zou moeten Ik ga ook maar op zoek naar een meegroei BH..want dit zit gewoon niet comfy meer.
Tijdens de borstvoeding is een beugel niet goed omdat het stuwing kan veroorzaken in de borsten. Volgens mij kan je laat in de zwangerschap ook last krijgen van de beugel. Ik vind de bh's zonder beugel nu veel prettiger, terwijl ik normaal echt altijd een beugel draag.