ben nu pas 5 weken zwanger maar mijn borsten zijn nu al gigantisch. is het nomaal dat dat zosnel gaat. en ze beginnen nu ookals een gek te jeuken, maar dat zal wel komen doordat ze zo groeien
Ik ben nu bijna 6 weken zwanger,en de mijne zijn ook al behoorlijk aan het groeien,ben al een cupmaat groter gegaan!!!!!!!!!! En een pijn dat ze doen,kan er af en toe wel om janken. Kan er niet op liggen. Als ik me bh uitdoe moet ik ze echt vasthouden,anders ga ik door de grond heen. Hoop dat het wel gaat stoppen dat groeien (anders heb ik straks echt mega borsten)
Hoihoi! Mijn borsten zijn ook gigantisch gegroeid. En ja, de pijn ken ik ook. Beurs, branderig. Maar.....er is hoop, vandaag heb ik er voor het eerst geen last van. Ze zijn wel heel vol en hard, maar ze doen geen pijn! Succes! Nic
Die van mij zijn nog geen mm gegroeid, hihi. Als het jeukt, zou ik ze goed insmeren met een bodylotion.
Dat was oa waar ik t aan merkte dat ik zwanger was (ben t al 2 x geweest dus had voor kennis ) Die van mij zijn ook giga gegroeit. En nu doen ze bijna geen pijn meer gelukkig, al kan ik er nog steeds niet echt op liggen. Maar dat kan ik op mn buik ook niet dus ach. Heb maar alvast borstvoedings BH's aan. Die rekken fijn mee. Want in mn gewone bH's pas ik al n tijdje niet meer. En heb ze toch nodig als de kleine er is. Je kan ook zwangerschaps BH's kopen die rekken ook mee. Maar omdat ik borstvoeding wil gaan geven heb ik die stap maar over geslagen.
Nou heb ik nou nooit last van gehad Heb een AA cupje en na 9 mnd heb ik die nog steeds, en ben zwanger van de derde en nog steeds een AAcupje, die mazzel heb ik helaas niet, zou me wel eens leuk lijken al was het maar en B cup
Die jeuk kan idd komen door het groeien en oprekken van je huid. Ik heb er toen borstenbalsem van Etos merk voor gebruikt en dat werkte best goed. Ben net 4 weken en nog wat dagen zwanger en merk ook al aan mijn borsten dat ze gaan groeien, doet ff pijn maar gaat zeker over..
Ben ook nog maar net zwanger maar ik die van mij staan op knappen hoor, hahahaha Juist door die borsten raakte ik er de afgelopen dagen steeds meer van overtuigd dat het RAAK was! Ze zijn gevoelig, beurs, voller en ik heb regelmatig krampen aan de zijkant, de ene dag in mij linker borst en de andere dag in mijn rechter.
Mijn borsten groeien ongelijk: de linker groeit veel harder dan de rechter, wat een raar gezicht. Ik pas mijn BH's nog wel, maar ik vrees dat dat niet lang meer gaat duren ondanks dat ik nog zo pril zwanger ben. Wel mooi hoor, die 'natuurlijke siliconen' Dat vindt mijn man ook. Die zou er het liefst de hele dag aanzitten, ware het niet dat ze zo gevoelig zijn. Groetjes, Wendy
Goh, ik had dat ook, al na enkele weken had ik een maatje meer (en had al een D) was wel beetje beschaamd. Het waren ook een van eerste tekenen dat ik zwanger zou zijn, al besefte ik het natuurlijk niet meteen. En nog voor ik een buikje kreeg konden "kenners" vermoeden dat ik zwanger was ...
Bij mij zijn ze ook gegroeid. Echt onwijs gevoelig. Doe nu alleen maar mijn sport-bh aan dan heb ik geen last.maar moet dan niet gaan rennen of springen bij het sporten
Doordat ik flink pijn in mijn borsten had, had ik een vermoede dat ik zwanger was. En inderdaad. Ben nu 5 weken zwanger en wordt 's nachts wakker van de pijn. Het is het ergste als ik 's ochtends wakker wordt. Als ik 's avonds mijn BH uit doe, doe ik dat ook voorzichtig. Ongelooflijk dat die dingen nu al zeer doen en mijn BH's worden ook wel erg krap nu.......
Mijn (.)(.) zijn ook erg gevoelig.. Ik gebruik nu de borstencreme (eigen merk etos) ik vind het persoonlijk een heerlijke creme! Het haalt niet de pijn weg van het groeien (helaas) maar je huid blijft wel lekker soepel... en een heerlijke verkoeling
Hoi, ik merk ook dat mijn borsten gevoelig zijn en ook wel ietsjes zijn gegroeid...ik heb gisteren meteen maar alvast borsten- en buikcreme gehaald van de zwitsal...volgens mijn collegaatje die een tijdje geleden is bevallen kun je daar niet vroeg genoeg mee beginnen.
mijn borsten zijn niet overdreven pijnlijk iet wat gevoelig wel ...misschien dat ze iets voller zijn maar niet een cup-maat gegroeit (helaas hahaha)
mijn borsten zijn niets gegroeid, gelukkig, ik heb ale een volle E-cup. Maar mijn tepels doen heel pijn en zijn een beetje verkleurd, ook zijn mijn tepelhoven grotr geworden, als mijn borsten maar niet groeien..... grrrrrrrrrrrrrr
Heel herkenbaar die zere borsten! Ik heb er ook last van alleen verschilt het per dag.. meer opgezwollen of meer pijn of jeukerig geen dag is het zelfde.. herkent iemand dat misschien? En blijft dit zo de hele 9mnd of is het maar tijdelijk!
Herkenbaar hoor meiden, die zere borsten! Gelukkig is het nu een stuk minder. Na ook de eerste 10 weken hartstikke misselijk geweest te zijn, lijken de ergste kwaaltjes nu wel af te nemen. Alleen die vergeetachtigheid.... Weleda heeft trouwens ook een heerlijke olie voor zwangere vrouwen.
Zeer is niet het juiste woord, wel erg gevoelig. Op zo'n manier dat als ik sta te douchen en de straal er recht op staat pff...nee niet fijn! M'n tepels jeuken en zien er vreemd uit en ze zijn al behoorlijk gegroeid in 7 weken tijd (van een C80/D80 naar een E85!!!!!) Heel apart! Ik wilde er niet aan, maar vandaag bleek echt hoe groter geworden ze waren toen ik een nwe bh ben gaan kopen.