wanneer weet ik het?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by jaslynn, Aug 7, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

Hallo :)

ik ben in juni gestopt met de pil en na 28 dagen ben ik ongesteld geworden. Ik dacht dus dat ik een normale cyclus had en dat ik gisteren mijn eisprong zou hebben. Nou heb ik ergens gelezen dat je cyclus regelmatig kan beginnen maar dat dat niet zo hoeft te blijven. Stel dat dat idd zo is en dat het nu wat langer duurt hoe weet ik wanneer mijn eisprong is? Hoop dat mijn vraag duidelijk is (soms snap ik er zelf nix meer van :( )

liefs Jaslynn

2. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

Jun 20, 2006
    2,046
    0
    0
    Flevoland
    Voelen, Ovu-testen of temperaturen en anders is het op de gok klussen omde dag of twee dagen..

Verder zou ik geen idee hebben..

Britt

3. diana hoogeveen

diana hoogeveen Actief lid

Aug 7, 2006
    265
    0
    0
    ondernemer
    omstreken rotterdam
    hoi meis
    ik ben zelf ook een beetje in de war van die cyclus dingen allemaal ben zelf gestopt met de pil in juni en werd 3 weken later ongi dat was op 10 juli nu moets ik het volgens de boeken 21 juli (volgens mij ) weer worden dus zou ik vandaag een week overtijd zijn maar volgens de banner van deze site pas 1 dag heb wel het gevoel dat ik ongi moet gaan worden want heb best veel buikijn maar soms ook het gevoel dat het wel goed zit vanmorgen getest en negatief dus maar weer wachten veel suc6 en ik lees het wel

groetjes diana

Share This Page