Mijn pijnlijke borsten worden ineens veeeeeel minder! Hebben jullie dat ook? Maak me een beetje ongerust (nadat ik ergens heb gelezen dat dit kan duiden op een miskraam)
Ik had alleen in het begin last van mijn borsten, ze waren heel gevoelig en pijnlijk. Nu voel ik ze niet meer. Ze zijn wel 2 cupmaten gegroeid
Dat durf ik echt niet te zegen, maar in ieder geval voor de 15 weken want toen kwam ik er pas achter dat ik zwanger was en toen had ik al geen last meer van mijn borsten. Ik denk dat het met drie maanden ofzo wel over was, maar het kan ook al veel eerder zijn geweest, ik weet het echt niet meer!
Bedankt!! Geeft niet hoor.. ik probeer me aan elke stro halm een beetje vast te houden al weet ik wel dat het bij iedereen anders is
Met 9 weken was de pijn bij mij ook over. Net als alle andere zwangerschapsverschijnselen, ik werd er heel onzeker van. Maar het betekende niets. Mijn borsten zijn denk ik nog geen cupmaat groter, ze passen nog steeds in een C cup. (zijn wel iets voller) Tepels zijn wel groter en donkerder.
Wat fijn toch dat er dit forum is! Steld mij in ieder geval al een stukje gerust en hoef ik niet elk half uur mn borsten te checken
IK BEN BIJNA 6 WEKEN ZWANGER MAAR ER IS NAAR MIJN WETEN NOG NIKS MET MIJN BORSTEN GEBEURD MAAR MIJN MAN DENKT DAT HET KOMT OMDAT IK VOOR IK ZWANGER WERD 20 KILO BEN AFGEVALLEN.hIJ DENKT DAT JE BORSTEN DAN AL REK HEBBEN EN DAT T LANGER DUURT VOORDAT JE ER LAST VAN HEBT.
Niet iedereen krijgt Dolly Parton jugs hoor Eef Maar je hebt nog 34 weken, dus ze zullen vast nog wel groeien!!!!