Hallo meiden, even een vraag, ik heb gister een 3D echo laten maken in utrecht, nu kwam er bij de meting uit dat zijn hoofd en lijfje prima op schama zijn voor zijn 26 weken alleen het boven been botje gaf 24,3 weken aan?? vanavond naar de verloskundige voor een nieuwe meting en anders onderzoek in het zieknhuis pff maak me wel een beetje zorgen.. met de 20 weken echo was alles helemaal goed!! zijn er mensen die dit ook hebben ?
Ik heb geen ervaring, maar wens je veel sterkte toe met de nieuwe meting! Hopelijk zit je voor niks in spanning...
Weet het allemaal niet juist meer van buiten, maar bij de metingen tijdens de echo's van ons meisje konden er tss de meetpunten (hoofd, buik, been...) toch verschillen zitten. Kreeg toen de opmerking dat ze lange beentjes had. Gyn heeft zich nooit zorgen gemaakt hierover en zou het in jouw geval ook niet doen. Straks die controle en dan zien we weer wel!
Hebben ze het dijbeentje voorheen ook apart opgemeten zoals ze doen met het hoofdje en romp?? Hier doen ze dat vanaf week 16 (in BE) om dwerggroei uit te sluiten ed. Succes!
Ik heb het met zoonlief ook gehad dat sommige delen later of juist eerder op schema lagen, ver op schema, en heb nu toch een gezonde knul rondlopen. Ze ontwikkelen zich in golven. Maar vervelend dat je je nu zorgen maakt. Sterkte
Hier t zelfde; bovenbeentjes "liepen achter" (maar wel binnen de marges wat die ook waren). Was een paar weken later allemaal bijgetrokken!