Ben nu bijna 12 weken maar kab het hartje echt echt niet vinden hoe ik ook druk en luister ik dacht van de week het hartje wel gevonden te hebben maar kan hem nu gewoon echt niet mwer horen druk maak ik me niet echt mischien een klein beetjw hahahahhahah
Niet doen hoor,(zorgen maken) het is nog heel lastig met dit termijn. Ik had met 12 weken voor het eerst het hartje, maar dan ook zomaar een paar dagen weer niet en dan weer wel en dan weer niet... Vanaf ongeveer 15 weken kon ik het hartje bijna altijd vinden, maar dan nog was het zoeken! Liefs
Oke hihihi ja jij ook een leuke banner hahahhahh ja maak me beetjw zorgen maar donderdag de 12 weken echo hahahahaha
met 10 weken voor het eerst, daarna pas weer met 12 weken. heb je toevallig die van de kijkshop? ik heb hier wel eens gelezen dat ze daar hun eigen hartslag niet eens mee konden horen.
ik kon hem bij beide kids vanaf 11 weken horen met de angelsound. welke angelsound heb je? want zoals leeuw86 al zegt de nieuwste bij de kijkshopen is echt bagger. ik was de mijne eerste kwijt en had die besteld maar ook ik hoorde er niet eens me eigen hartslag mee. heb hem gelijk terug gestuurd en uiteindelijk tog me oude terug gvonden die ik 2 jaar geleden bij de kijkshop had gekocht.
hier de vorige x met 9 w1d maar moet er wel bij zeggen dat toen mn bm vanaf t begin 3 weken verder lag dus miss was t daardoor makkelijker.... nu hoor ik nog niks (haha wel geprobeert ernstig he)
ik hoorde het deze zwangerschap vanaf 10w4d, bij mijn eerste goed geleerd hoe ik het hartje moet vinden: eerst de plaats van je baarmoeder bepalen, flink handcreme of iets anders op je buik smeren. de angelsound erop zetten en dan hoor ik het meestal al, hoor je het hartje niet gelijk dan kun je heeeeeeeeel langzaam het apparaatje over je baarmoeder schuiven. meestal hoor je wel beweging en klotsend water en dan een heel mooi snel kloppend hartje, niet te verwarren met je eigen hartslag. succes met zoeken en oefenen, hoe verder je bent in de zwangerschap hoe sneller en makkelijker je het hoort!
Met 13 weken, maar toen had ik de angelsound pas. De beeb heeft nog veel ruimte dus het kan best dat je hem/haar een keer niet hoort.
In de 11e week. Maar het zoeff geluid al vanaf eind week 7 dan weet je eigenlijk ook wel dat het goed zit
Met 13 weken. Daarvoor wel geprobeerd maar niet gevonden. En ook niet dagelijks geprobeerd hoor. Kon hem uiteindelijk wel altijd vinden maar was wel vaak even zoeken.
Bij mijn zoontje precies met 12 weken ondanks placenta aan de voorkant en nu bij deze baby al met 9 wk en 1 dg (ik luister bijna dagelijks erg he )
Jeeej ik heb yem net gevonden hahahahhh ik hoor zelfs het kindje bewegen wauw eindelijk weer eens gevonden geniettttt
Hier ook met 10 weken en een paar dagen. Moet er wel bij zeggen dat ik aan de dunne kant ben..dat kan ook schelen.
Vanaf 14 weken. Met 12 weken lukte het nog niet. Toen hoorde ik wel iets vaags dat steeds verdween, maar ik durfde toch niet te zeggen dat dit het hartje was.