Hallo dames, Ik loop al sinds maandag met heel vaak erge krampen (alsof ik naar de wc moet voor de grote boodschap) in combinatie met harde buiken. Gisteren de hele dag binnen geweest dus lekker uitgerust, maar het werd er totaal niet minder op. Vandaag toch maar even de vk gebeld.. Ze zegt het kan indalen zijn, maar ook een vergevorderde blaasontsteking. Nu moet ik morgen urine laten controleren. Verder heb ik geen klachten.. Puur en alleen die krampen. Ben geloof ik nog geen 3 weken terug nog gecontroleerd op blaasontsteking.. Toen was alles schoon. Kan ik dan nu al een vergevorderde blaasontsteking hebben? Ik kan niet tegen ontstekingsremmers.. wat nou als ik een blaasontsteking heb? Hoe zullen ze dat oplossen?
Het zou idd een blaasontsteking kunnen zijn. Volgens mij krijg je dan normaal gesproken antibiotica, daar kun je niet tegen?
Nee daar kan ik inderdaad niet tegen. Krijg er enorme maagpijnen van! Maar ja, wordt straks gebeld voor de uitslag en dan zien we wel wat ze doen.
het zou blaasontsteking kunnen zijn. Ik heb er in t verleden HEEEEL veel last van gehad, en dan kon het zo binnen 3 dagen van helemaal schoon naar een flinke ontsteking gaan. Dus wat tijd betreft kan t wel. Ik zou het na laten kijken, en wellicht is er een andere AB die je kunt krijgen? Ik heb er ook een aantal waar ik niet tegen kan, en kreeg dan een andere mee, die wel goed gingen. Succes in elk geval!!!
He meis, Van de week had ik heel veel bloed in mijn urine grote schrik natuurlijk. Toevallig moest ik die zelfde dag naar de vk en die gaf net als bij jouw aan ga even naar de huisarts om je urine te laten controleren. Had die dagen ervoor vreselijk buikkrampen gehad maar aangezien dit mijn eerste zwangerschap is wist ik niet of dat voorweeen waren of wat anders. Huisarts heeft het nagekeken en vonden het erg vreemd dat ik geen koorts had. Ze konden mij ook niet vertellen of de krampen bij de zwangerschap horen of vanwege mijn blaas. Heb nu een antibiotica gehad die niet schadelijk is voor het het kind en heb de tip gehad van mijn vk om heel veel cranberry sap te drinken een liter op een dag. deze sap is namelijk erg goed voor je blaas en heel veel blijven drinken. Ik heb dus of een blaasontsteking of een urineweginfectie. Nou meis sterkte en probeer die cranberrysap eens!