nopies heeft inderdaad heel mooie kleding; ik heb maat 42 en draag van noppies maat L, dus ik denk dat jij makkelijk kan slagen. had toen ik zwanger was al direct dat mijn eigen broeken niet lekker zaten (darmen opgzet en gevoelig), dus heb toen -via marktplaats.nl, stukken goedkoper en echt nog héél mooi vaak- ingeslagen. helaas ging die zwangerschap mis, maar goed, ik hoop snel weer zwanger te zijn en weet wel dat ik niet ga mieren met te strakke broeken. ik doe mooi zo'n vlotte positie-heupbroek aan (zie je niks van dat het positiekleding is!) en kan dan zonder knellend gevoel mijn dag door. succes, en shop ze! zou echt ook even op marktplaats kijken, scheelt je ene hoop geld in deze dure tijden! die noppies jeans kost nieuw 80e, en op MP staan de voor 20e ofzo. tel uit je winst!
Ik zou gewoon voor wat fijne positiebroeken gaan, heb je veel meer/langer plezier van. Zelf pas ik vanaf week 7 a 8 mijn eigen kleding niet meer, nuja de broeken dan. En het is een ramp om positiekleding te vinden waar ik me een beetje lekker in voel. Toevallig bij de H&M wat casual & nette broeken kunnen vinden, en die bevallen uitstekend.