ik heb nu al een aantal weken een beurs gevoel op mijn schaambot (heb er ook striemen op) en alsof er een bowlingbal tussen mn benen hangt. Ik heb het idee dat de baby is ingedaald... Maar mijn vraag is: is dat ook zo? Hoe weet je zeker dat je baby is ingedaald?
Als het goed is, zal je vk of gyn je dit vertellen bij je volgende bezoek. Maar wat je beschrijft klinkt wel alsof het kindje dus al heel laag zit. Bij mij hebben ze vorige week nog gevoeld en toen lag het kindje ook heel laag. Maar er zijn wel 2 soorten indalen. Zo heb je BIBI: bewegelijk in bekken ingedaald en VIBI: vast in bekken ingedaald. Vaak zitten ze rond ons termijn nog BIBI en kunnen ze nog wel draaien en bewegen. Groet Snoozie
Bij mij ligt ons kleintje ook helemaal vast en ingedaald in mijn bekken maar ik voel er zelf helemaal niks van! Ze ligt al zo vanaf 32 weken...
Bij mij is ons beebje ook al ingedaald vanaf 29 wkn al ligt al helemaal vast.maar ik voel ook niet echt iets.
Ik voel dit ook en de baby is inderdaad keurig netjes in gedaald. Kan dus heel goed maar je vk kan je vertellen of het inderdaad zo is!