Hoi, Ik had onderstaand berichtje gestuurd, maar kreeg niet echt het antwoord wat ik bedoelde . Ik vroeg me af of het normaal is dat je sneller spierpijn hebt als je zwanger bent. Ook als je niet zo heel veel bijzonders gedaan hebt..... Misschien was mijn vraag niet duidelijk genoeg. Groetjes JOlanda Hoi, een vraagje. Is het normaal dat je tijdens je zwangerschap snel spierpijn hebt? Ik heb steeds als ik iets gedaan heb (gister bijv. 2 muren geverfd) de volgende dag stijve bovenbenen.... Hetl ijkt wel of ik niets meer gewend ben. Krijg je dat sneller als je zwanger bent? Bedankt alvast Jolandajolan25 Elite Member Berichten: 1693Geregistreerd op: do jul 24, 2008 11:10 am Omhoog -------------------------------------------------------------------------------- Meld dit berichtAntwoord met een citaat Re: spierpijn door Mirjam op di apr 14, 2009 6:25 pm hoi Jolanda, het is niet erg en kan geen kwaad. Blijf wel in beweging. Zwemmen kan prettig zijn. Mirjam
HOi jolanda, excuses! In de zwangerschap raken je spieren sneller verzuurd dit kan je bijvoorbeeld ook merken na het traplopen. Je conditie gaat achter uit en dit kan de spierpijn verklaren. Maar na twee muren verfen klinkt spierpijn mij niet gek in de oren! (tenzij je schilder bent natuurlijk haha) Maar zoals mirjam schrijft het kan geen kwaad! Groetjes Imke