Daarom hebben ze het bij ons nooit over p-waardes. Belangrijker is dat 'ie eigen lijn volgt. Wordt je nu toch ingeleid vanwege kleine baby? Krijg je dan nu ook andere controles?
Bij ons ook niet, uit eigen nieuwsgierigheid gecheckt.. En had dat dus beter niet kunnen doen. Want gewichten en lijntjes (bij bepaalde termijn) lijken niet echt overeen te komen zegmaar. Op de lijn van de controles was te zien dattie netjes zijn eigen lijn volg en erook wel groei in zit. Ja ingeleid omdat het een klein kindje is en omdat ik zwangerschapsdiabetes heb. (wel goede waarden van m'n suikers ) Kindje maakt het verder goed, controle was ook goed (vruchtwater, bloeddruk, suikers, beweging en hartfilmpje) Omdat het verder allemaal goed lijkt te gaan, dinsdag weer controle. Dan zal gynaecoloog inwendig kijken of baarmoeder er al wat klaar voor is en word ik in loop van volgende week ingeleid. Hoe gaat het met jou en jullie kindje?
Wat spannend meid! Ons beebje voelt zich nog goed (ctg's mooi, zeer actief), maar groeicurve buigt echt af hoewel er nog iets van groei is. Helaas doppler van hoofdje ook niet meer zoals het zijn moet. Morgen opnieuw controle om te kijken of het een momentopname is. Zo niet, dan wordt de inleiding naar voren gehaald. Arts zei dat we niet koste wat kost de 37 weken hoeven te halen. (Aub hier nu geen spam over problemen bij kindjes geboren net voor de 37 weken, ik vertrouw op de arts)
Fijn dat de controles redelijk lijken. Vind jij het ook zo heerlijk om te zien dat je kindje zo bewegelijk en actief is, ondanks dat het een kleintje is? Ik merk dat ik gewoon extra 'trots' ben op ons kleine hummeltje. Ben benieuwd of het indd een momentopname was van de doppler van heft hoofdje of niet; spannend maar goed dat ze het extra checken. Echt petje af voor jou en je sterke kleintje! Jullie hebben al heel wat doorstaan en zijn gewoon al zo'n 15 weken verder dan dat vervelende gedoe met 21 wk!
Dankjewel Zouzograag. Ik word vaak onzeker door opmerkingen uit mijn omgeving (die er eigenlijk niets vanaf weten) en door wat ik hier op het forum lees (mag daarom ook niet meer lezen hier ). Het geeft me rust dat de arts zoveel vertrouwen geeft en dat wil ik graag vasthouden. Het is goed zo, Frupke is er straks klaar voor. LoveShineALight, ja ik herken dat. Ben apetrots op onze kleine bikkel. Wat die toch al allemaal doorstaan heeft...!